WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.
Toon posts:

YouTube overeenkomende inhoud van derden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn YouTube kanaal heb ik bij drie video's de melding dat er overeenkomende inhoud van derden is gevonden. Bij alle drie staat de volgende tekst:

"Er kunnen advertenties worden weergegeven op je video.

In je video is auteursrechtelijk beschermde content gevonden.
De eiser staat toe dat zijn content wordt gebruikt in je YouTube-video. Het is echter wel mogelijk dat er advertenties worden weergegeven op je video.

Weergavebeperkingen: Geen
Inkomsten genereren: Inkomsten gegenereerd door eiser

Als je akkoord gaat met deze voorwaarden hoef je verder niets te doen."

Heeft dit grote invloed op de reputatie van mijn kanaal?

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 13:02
Hoe bedoel je op je reputatie ? bedoel je de youtube channel rep die google je geeft ? denkt het niet het betekend alleen dat de eigenaar het geld van de reclame krijgt als ik me niet vergis, Het hele content-id gedeelte is brak als een klontje. In een call of duty advanced warfare vid werd muziek aangetroffen maar het mooiste was er zat geen muziek in de video.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:44

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Nee, dit heeft geen invloed. Tenzij je je auteursrechtelijke beelden gebruikt. Als de video dan daadwerkelijk verwijderd wordt, dan heb je een strike.

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 21:10

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Een strike? Wat houdt dat in?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:44

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Strafpunt. Als je moedwillig auteursrechtelijke content van anderen uploadt, en iemand dient een auteursrechtclaim in, dan kan je een strike krijgen. Bij 3 strikes is het voor jouw over en uit met je YouTube-kanaal. Bij enkele strikes zal je al beperkingen krijgen op je kanaal.

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën