Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dus je hebt een IPS LCD monitor die digitaal aangesloten is op je PC? Zo'n kleurverschuiving komt zelden tot nooit van de PC, het lijkt er sterk op dat je backlight aan die kant kapot is. Wazig is ook wel bijzonder, want dat zie je normaliter alleen bij analoog aangesloten monitoren en oude CRT's.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
nee gebruik ik niet.. gewoon rechtstreeks HDMI out naar HDMI in op de pc.pwillemske schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:26:
Gebruik je een adaptertje?? (als aansluiting van bijvoorbeeld VGA --> HDMI)
Het is zelfs als je geen pc aansluit en het scherm op zichzelf aan staat. zelfs dan zie je het paarse effect.
RMA melding gemaakt bij 4allshop
[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 04-05-2015 09:33 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dan ligt het inderdaad aan het scherm, al heb ik het hier op het forum nog nooit/zelden voorbij zien komen...
Lord-The-Gamer (L-T-G)
ja inderdaad vond het ook al vreemd.. komt eigenlijk wel goed uitpwillemske schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:33:
Dan ligt het inderdaad aan het scherm, al heb ik het hier op het forum nog nooit/zelden voorbij zien komen...
Haha, goed moment dus, kun je misschien wat bijleggen en een WQHD scherm kopen!
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Pagina: 1