Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat vindt jullie van deze samenstelling??

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• muSii
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 13-10-2020
Zoals ik eerder topic hebt gemaakt, en eindelijk heb kunnen gespaard voor een goede pc,

Wil deze voor games gebruiken en zware games. is deze voldoende?? en wat vinden jullie ervan ?

graag uw reactie tegemoet.

Cooler Master K-350 Standaard
AMD FM2 A10-6800K Quad Core 4,1GHz
Standaard koeling
MSI A88XM Gaming
Crucial Ballistix Tactical 16GB DDR3-1866
Nvidia GTX 750 Ti 2GB
500 GB Sata III Harde schijf
Asus Xonar DG soundcard
1Gbit netwerkkaart
450 Watt Standaard voeding

voor 720 euro,

Te duur ? graag reacties aub

gr muSii.

[Voor 4% gewijzigd door muSii op 04-05-2015 03:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eskimotje
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 31-10-2020
Voor het geld kan je een beter computer krijgen.
Waarom een APU als je ook al een videokaart hebt?
16 GB? Teveel voor gaming, 8 GB is al ruim voldoende.
110 euro voor een ''gaming'' moederbord is veel te veel, er staat niet vermeld dat je gaat overclocken dus dat hoeft niet.
Soundcards heb ik geen verstand van maar volgensmij zit er eentje altijd standaard bij. (kan ik fout bij zijn)

Hier zelf heb ik een lijstje wat ik persoonlijk zal kopen voor dat geld.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-8320 Black Edition€ 143,95€ 143,95
1MSI 970A-G46€ 78,38€ 78,38
1MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB€ 235,95€ 235,95
1Seagate ST1000DX001, 1TB€ 74,-€ 74,-
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 24,95€ 24,95
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 54,99€ 54,99
1Corsair VS550 80plus€ 52,50€ 52,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 664,72

Dus, laat ik even van boven naar beneden gaan.

Mooie AMD Octocore die prima draait. (De snelheid van ghz zegt niet dat het een beter/sneller is)

Goedkoop moederbordje van msi niet veel over te zeggen.

Hier komen we bij de videokaart, nog een amd videokaartje die overgeclockt kan worden naar de prestatie's van een r9 290. Zelf heb ik geen ervaring met amd videokaarten maar heb toch gehoord van een vriend dat ie prima werkt.

Seagate 1TB SSHD. Dit is een mix tussen een HDD en SSD heb hem zelf ook en is goed genoeg voor games. (game zelf ook intensief). En het is ook nog is het voordeligst.

Mooie cooler die goed coold. Had m zelf ook voor een jaartje nooit problemen mee gehad en werkte prima. (gebruik hem nu niet meer vanwege vervanging van processor)

8GB Van crucial geheugen, snel genoeg voor gaming.

Corsair vs550. Heb m nu al een halfjaartje en werkt nog steeds goed met mijn i7'tje.

Zit geen behuizing bij want daar hoef je je niet zoveel zorgen over te maken, koop er maar 1 voor 30 euro. Het gaat om de inhoud en niet hoe het eruit ziet.

Totaal wordt het dan ongeveer 650 euries. 70 euro voor games, randapparatuur of andere leuke dingetjes. Je kan ook voor een intel processor kiezen (moet je maar even zeggen) en dan kan ik wel nog een lijstje voor je maken.

Mvg Mauritius (Eskimotje)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:16

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Ook zien we graag eenl ijstje met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True