Voor het geld kan je een beter computer krijgen.
Waarom een APU als je ook al een videokaart hebt?
16 GB? Teveel voor gaming, 8 GB is al ruim voldoende.
110 euro voor een ''gaming'' moederbord is veel te veel, er staat niet vermeld dat je gaat overclocken dus dat hoeft niet.
Soundcards heb ik geen verstand van maar volgensmij zit er eentje altijd standaard bij. (kan ik fout bij zijn)
Hier zelf heb ik een lijstje wat ik persoonlijk zal kopen voor dat geld.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 143,95 | € 143,95 |
1 | MSI 970A-G46 | € 78,38 | € 78,38 |
1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 235,95 | € 235,95 |
1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 74,- | € 74,- |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 54,99 | € 54,99 |
1 | Corsair VS550 80plus | € 52,50 | € 52,50 |
Bekijk collectie
Importeer producten | Totaal | € 664,72 |
Dus, laat ik even van boven naar beneden gaan.
Mooie AMD Octocore die prima draait. (De snelheid van ghz zegt niet dat het een beter/sneller is)
Goedkoop moederbordje van msi niet veel over te zeggen.
Hier komen we bij de videokaart, nog een amd videokaartje die overgeclockt kan worden naar de prestatie's van een r9 290. Zelf heb ik geen ervaring met amd videokaarten maar heb toch gehoord van een vriend dat ie prima werkt.
Seagate 1TB SSHD. Dit is een mix tussen een HDD en SSD heb hem zelf ook en is goed genoeg voor games. (game zelf ook intensief). En het is ook nog is het voordeligst.
Mooie cooler die goed coold. Had m zelf ook voor een jaartje nooit problemen mee gehad en werkte prima. (gebruik hem nu niet meer vanwege vervanging van processor)
8GB Van crucial geheugen, snel genoeg voor gaming.
Corsair vs550. Heb m nu al een halfjaartje en werkt nog steeds goed met mijn i7'tje.
Zit geen behuizing bij want daar hoef je je niet zoveel zorgen over te maken, koop er maar 1 voor 30 euro. Het gaat om de inhoud en niet hoe het eruit ziet.
Totaal wordt het dan ongeveer 650 euries. 70 euro voor games, randapparatuur of andere leuke dingetjes. Je kan ook voor een intel processor kiezen (moet je maar even zeggen) en dan kan ik wel nog een lijstje voor je maken.
Mvg Mauritius (Eskimotje)