Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC Upgrade(s) suggesties nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iZAjz
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 19-10-2016
Hallo allemaal,

Heb momenteel een Acer Aspire M7721 wat misschien al een 6 jaar oud systeem is.

Over de jaren heen heb ik natuurlijk het één en ander geupgrade, dus hierbij wat
belangrijke specs:
Moederboard: Acer FX58M
CPU: Intel Core i7 920 @ 2.67GHz
GPU: NVIDIA GeForce GTX 970
RAM: 12GB DDR3 (2x4096MB 800 MHz Crucial & 6x1024MB 667MHz Hyundai)
USB: 8x USB 2.0

Wat het meest toe is aan een upgrade is mijn CPU, maar ik weet ook dat ik mijn
moederbord moet upgraden.

Heeft iemand tips op wat ik moet doen? Eventueel suggesties voor een nieuw systeem (maar
dat lijkt mij onnodig aangezien ik al veel upgrades heb), maar een moederbord waar alles
compatible mee is lijkt me mooi. Weet niet of ik mijn power supply moet upgraden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 07:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!).

Je topic hoort dus in CAA thuis. Aangezien dit op een aantal punten niet voldoet aan wat we daar graag zijn (zoals o.a. concrete voorstellen), gaat dit topic op slot. Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen.

Succes!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True