Hi Guys,
Ik wil mijn grafische kaart upgraden. Bij de lokale computerboer zeiden ze dat mijn huidige kaart eigenlijk nog prima werkt, en qua standaard zeer goed is. Het is een club3d 1gb radeon royal queen.
Ik zoek een? upgrade van radeon
Wat is je budget? rond de 200€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? wel weer een radeon
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik doe er vooral racegames mee. Assetto Corsa en daarvoor de Codemasters F1 20xx series.
Via AMD catalyst zet ik de standaard klok van 850 naar 945 en de memory clock van 1200 naar 1245 als ik ga gamen, en dat werkt eigenlijk prima maar nu wil ik een kaart waar ik zonder overclocken deze games op hoge settings kan draaien.
Bij voorbaat dank.
Ik wil mijn grafische kaart upgraden. Bij de lokale computerboer zeiden ze dat mijn huidige kaart eigenlijk nog prima werkt, en qua standaard zeer goed is. Het is een club3d 1gb radeon royal queen.
Ik zoek een? upgrade van radeon
Wat is je budget? rond de 200€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? wel weer een radeon
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik doe er vooral racegames mee. Assetto Corsa en daarvoor de Codemasters F1 20xx series.
Via AMD catalyst zet ik de standaard klok van 850 naar 945 en de memory clock van 1200 naar 1245 als ik ga gamen, en dat werkt eigenlijk prima maar nu wil ik een kaart waar ik zonder overclocken deze games op hoge settings kan draaien.
Bij voorbaat dank.