Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gamecontroller

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ed14n
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 01-09 15:10
Beste forummers,

Ik ben zojuist een beetje aan het rondkijken geweest voor gamecontrollers.
Heb een tijdje geleden de xbox omgeruild voor een game PC maar mis het op de bank hangen met een potje Fifa.

Daarnaast lijkt GTA V mij ook veel plezieriger spelen met een controller.

Nu zie ik eigenlijk door de bomen het bos niet echt meer. Het liefst wil ik een wireless xbox controller (deze vond ik erg prettig). Hoeft wat mij betreft niet de one versie te zijn, de 360 gaat prima volstaan. Nu vallen me twee dingen op:

1. Begrijp ik het goed dat de xbox one controller nog niet wireless verkrijgbaar voor de PC?
2. Waar zijn de wireless xbox 360 controllers heen gegaan?

Hoe kan ik een en ander organiseren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ed14n
Die had ik inderdaad ook gezien. Ik zie daar echter nergens staan dat het ook daadwerkelijk draadloos werkt. Enkel dat je hem dan met een kabel kan gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
Je kan hem dan ook inderdaad alleen met een kabel gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ed14n
Ik zou graag wel draadloos willen gebruiken. Met de 360 zou dat moeten werken, alleen ik kan geen "betrouwbare/bekende" webshop vinden die deze aanbied. Ik weet niet of iemand daar mee kan helpen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13:08
Controller is volop verkrijgbaar: http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=360+wireless

Controller + dongle kan ik alleen bij Highflow vinden: http://www.highflow.nl/ha...ntroller-xbox-360-pc.html

Die dongles kan je supergoedkoop op eBay vinden, heb ik ook gedaan en werkt perfect. Zorg dat je wel een betrouwbare verkoper kiest.

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

Acties:
  • 0Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:33
Ik heb zo'n chinese dongel, waarschijnlijk namaak. Je moet handmatig de driver forceren en het ding kan de helft van de tijd na het inpluggen geen verbinding maken.

ebay zou ik vooral doen als je bereid bent wat tijd kwijt te zijn in ruil voor wat meer geld overhouden...

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Ik heb een wireless 360 van bol, je gaat wel vrij snel door je batterijen en je moet een apart programma googlen om het makkelijk af te kunnen zetten

volgens tweakers is het goedkoopste via amazon.de
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True