Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben de komende periode veel onderweg, zodoende ben ik op zoek naar een compacte nas met wifi.
Wat is je budget?
50 Euro, het is wat weinig maar het apparaat hoeft niet snel te zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben op zoek naar een compact apparaat dat eenvoudig te verbinden is met internet dmv wifi. Het apparaat moet kunnen downloaden via nieuwsgroepen en media moeten kunnen streamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf nu te kijken naar een Raspberry pi, maar mogelijk werkt een oude mediabank oid ook wel.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben de komende periode veel onderweg, zodoende ben ik op zoek naar een compacte nas met wifi.
Wat is je budget?
50 Euro, het is wat weinig maar het apparaat hoeft niet snel te zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben op zoek naar een compact apparaat dat eenvoudig te verbinden is met internet dmv wifi. Het apparaat moet kunnen downloaden via nieuwsgroepen en media moeten kunnen streamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf nu te kijken naar een Raspberry pi, maar mogelijk werkt een oude mediabank oid ook wel.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.