Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik ben de komende periode veel onderweg, zodoende ben ik op zoek naar een compacte nas met wifi.

Wat is je budget?
50 Euro, het is wat weinig maar het apparaat hoeft niet snel te zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben op zoek naar een compact apparaat dat eenvoudig te verbinden is met internet dmv wifi. Het apparaat moet kunnen downloaden via nieuwsgroepen en media moeten kunnen streamen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf nu te kijken naar een Raspberry pi, maar mogelijk werkt een oude mediabank oid ook wel.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 29-09 10:30

TommieW

Numa numa.

Kan je dit soort dingen niet beter op een laptop doen?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
Xiaomi Mi 9T Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
TommieW schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:52:
Kan je dit soort dingen niet beter op een laptop doen?
Check, dat zou zeker kunnen. Echter ik geef de voorkeur naar een zelfstandig apparaat, die ik snachts en als ik er niet ben makkelijker aan laat staan..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
groggy schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:02:
[...]

Check, dat zou zeker kunnen. Echter ik geef de voorkeur naar een zelfstandig apparaat, die ik snachts en als ik er niet ben makkelijker aan laat staan..
Dat kan een laptop toch prima? :)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
RGAT schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:05:
[...]

Dat kan een laptop toch prima? :)
Als ik weg ben met mijn laptop, kan een standalone apparaat lekker door laten. Maar ik moet zeggen dat jullie reactie mij wel triggerd, of ik mijn beeld niet moet bijstellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
groggy schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:08:
[...]

Als ik weg ben met mijn laptop, kan een standalone apparaat lekker door laten. Maar ik moet zeggen dat jullie reactie mij wel triggerd, of ik mijn beeld niet moet bijstellen.
Gewoon een simpele (tweedehands misschien?) laptopje met klein scherm wat makkelijk in een tas past bij je normale laptop.
Voordeel van zo'n laptop is dat het wat betreft hardware al kant en klaar is, accu, scherm en toetsenbordje heb je al, wifi zit er ook op dus alleen de juiste software er nog bij :)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
RGAT schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:10:
[...]

Gewoon een simpele (tweedehands misschien?) laptopje met klein scherm wat makkelijk in een tas past bij je normale laptop.
Voordeel van zo'n laptop is dat het wat betreft hardware al kant en klaar is, accu, scherm en toetsenbordje heb je al, wifi zit er ook op dus alleen de juiste software er nog bij :)
Daar ga ik naar kijken, bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als jij veel onderweg bent neem ik voor het gemak even aan dat je veel in hotels zult zitten. Die hebben weliswaar wifi, maar die verbinding laten ze echt niet structureel open staan - mijn ervaring is dat je je om de zoveel tijd opnieuw moet aanmelden.
Das al irritant op een laptop. Maar hoe was je van plan geweest dat op een nas zonder browser te doen? ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Goed punt, dan zal het toch een laptop worden..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik hoop niet dat je denkt dat je in een hotel serieus lang en snel kunt downloaden. In NL hebben we goede breedbanddekking, maar in het buitenland mag je soms al blij zijn als je 1Mbit/sec haalt. Been there, done that. Viel iig niet over te skypen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True