Bose 3-2-1 instellen zonder TV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hi Tweakers,

Ik heb net een Bose 3-2-1 setje overgenomen van iemand (voor niks) voor op mijn slaapkamer. Prima, maar ik moet m nog even instellen want de vorige eigenaar heeft de subwoofer op uit gezet...
Probleem is alleen ik heb geen TV met een analoge tulp ingang meer 8)7 En het setup scherm krijg je alleen op je TV te zien....

Is er iemand die toevallig ook een wat oudere(alleen met Tulp, Coaxiaal & S-VIDEO) Bose 3-2-1 heeft staan die mij kan vertellen hoe ik zonder TV de subwoofer aan/harder kan zetten?

Die gene ben ik eeuwig dankbaar, want zonder lage tonen klinkt het toch niet top!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 16:04
Als het goed is moet je dat in de handleiding ook kunnen zien met setup screens enz. Die handleiding staat dan weer op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
johnkeates schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:14:
Als het goed is moet je dat in de handleiding ook kunnen zien met setup screens enz. Die handleiding staat dan weer op internet.
Ja ik kan het daar niet in vinden, heb uiteraard als eerste de handleiding gepakt!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zult ongetwijfeld een TV hebben waar je met een dongle een SCART op kunt aansluiten. Regel even een converterblokje dr bij en je bent er.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 12:40
Heb je de eerste serie?
Want ook daar kun je de bas van instellen zonder de tv.

Druk op settings
dan naar beneden drukken totdat je audio setup tegenkomt.
dan naar beneden drukken tot je bass tegenkomt.
met behulp van naar links of rechts te drukken stel je de bass in. Hij zal nu waarschijnlijk op -15 staan

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850