History-getalletjes

Pagina: 1
Acties:

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Misschien dat de vraag al voorbij is geweest, maar die heb ik dan gemist. Ik kan ook in de search niets vinden...

dus doe ik toch maar een poging:

Waar zijn de getalletjes onder in beeld gebleven om terug te gaan naar 'verleden' topics.
Ik gebruikte ze lang niet allemaal (3 t/m hooogste getal), maar de 1 blz terug gebruikte ik toch regelmatig.

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

"Verleden" topics staan onderaan elk forum ipv elke topic.

Het aantal pagina's (wat je toch eigenlijk bedoelt, denk ik) is afhankelijk van je instellingen.
Bij 100ppp heb je nauwelijks het aantal pagina's onderin staan.
Bij 25ppp heb je meerder topics waar je het aantal pagina's onderin ziet staan.

Correct me when I didn't understand u en when I'm wrong :)

Nieuw, nu met Twitter

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 09:40 schreef xfile het volgende:
"Verleden" topics staan onderaan elk forum ipv elke topic.

Het aantal pagina's (wat je toch eigenlijk bedoelt, denk ik) is afhankelijk van je instellingen.
Bij 100ppp heb je nauwelijks het aantal pagina's onderin staan.
Bij 25ppp heb je meerder topics waar je het aantal pagina's onderin ziet staan.

Correct me when I didn't understand u en when I'm wrong :)
ehm... neuh.... je gaat bijvoorbeeld naar SG. Daar zie je een vracht topics, maar helemaal onderaan (in het donker blauwe balkje) STONDEN altijd die gele getallen die naar vorige pagina's verwezen waar je de oudere topics kon vinden.
Als ik nu terug wil naar een topic van een paar dagen oud, moet ik de search gebruiken (in plaats van terug bladeren) OF als ik zelf gepost heb onder m'n eigen posts zoeken.
Dit laatste is niet zo'n probleem, maar als je een topic zoekt waarin je zelf niet gepost hebt, valt dat nog niet altijd mee.