Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweak Gigabit snelheidsprobleem ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevertje1973
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11-06 14:45
Zijn er meer personen waar de Gigabit snelheid van Tweak niet boven de 310 Mbit uit komt ?

En dan nog alleen als ik download van ftp.tudelft.nl Als ik een testbestand bij Tweak ophaal is de snelheid 110 Mbit max.

Bij Tweak blijven ze er heel vaag over, ja het kan zijn dat de snelheid van de Server waar het testbestand op staat nog niet geschikt is voor Gigabit...

Ik hoor graag jullie reactie.

Leo
Almere

[Voor 0% gewijzigd door kevertje1973 op 03-05-2015 17:36. Reden: tikfout]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
zonder ook maar iets te vertellen over je netwerk kan niemand je helpen

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20-09 17:04
Je moet natuurlijk wel downloaden van een server die ook gigabit snelheden haalt, en je eigen netwerkapparatuur moet het aankunnen, net als je harde schijf enzo. Het is meer dan een abbo kopen en zomaar snel internetten, dat is niet hoe het werkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hovemt
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 15:14
In Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 3 is de laatste tijd hierover al een grote discussie over geweest.

Het komt er voornamelijk op neer dat het op windows vaak een probleem is dat de tcp window vaak niet goed schaalt, waardoor je inderdaad op die max 110Mbps komt.

[Voor 3% gewijzigd door hovemt op 03-05-2015 19:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07:36

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dat lijkt wel te kloppen, in Windows (bootcamp) haal ik veel lagere snelheden dan op OSX

I am the great Cornholio!

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True