|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik denk het niet nee.
Hoewel 8 x branden misschien net lukt, zal op bv. 10 speed dat arme ding ding de hele tijd de burnproof moeten gebruiken.
Hoewel dat prachtig is, zet elke keer dat de burnproof aangaat, de writer een 'mark', slaat een stukje over, en gaat door op de CD.
Buffer is wat ? 4MB ? van de writer ?
op 650 Mb uitgeteld zal (gokken..)ie zo'n honderd keer in de burnproof schieten.
Dat gaat niet lekker werken nee.
Greetz,
Hooi.
Hoewel 8 x branden misschien net lukt, zal op bv. 10 speed dat arme ding ding de hele tijd de burnproof moeten gebruiken.
Hoewel dat prachtig is, zet elke keer dat de burnproof aangaat, de writer een 'mark', slaat een stukje over, en gaat door op de CD.
Buffer is wat ? 4MB ? van de writer ?
op 650 Mb uitgeteld zal (gokken..)ie zo'n honderd keer in de burnproof schieten.
Dat gaat niet lekker werken nee.
Greetz,
Hooi.
Verwijderd
Ja hoor, dat gaat prima werken..
Heb hier 2 jaar lang een SCSI Plextor (8 speed weliswaar) brander op een P200mmx gehad.
Werkt als een tierelier..
Da's nou juist het mooie van SCSI..
Ook op 12 speed verwacht ik geen enkel probleem..
Heb hier 2 jaar lang een SCSI Plextor (8 speed weliswaar) brander op een P200mmx gehad.
Werkt als een tierelier..
Da's nou juist het mooie van SCSI..
Ook op 12 speed verwacht ik geen enkel probleem..
Ligt aan je HD, als je HD het niet trekt om voor 12X gegevens aan te leveren, dan heb je een probleem (Nouja, je hebt altijd nog burnproof)
webOS all the way!
Ik heb er SCSI-schijven inzitten. Een Barracuda en een .. uhzm, geen idee eigenlijk. Ik zal eens proberen of ik zo'n brander na een paar dagen terug mag brengen als het niet goed blijkt te werken met mijn P200mmx.Op zondag 17 juni 2001 09:40 schreef Hermanvh het volgende:
Ligt aan je HD, als je HD het niet trekt om voor 12X gegevens aan te leveren, dan heb je een probleem (Nouja, je hebt altijd nog burnproof)
Verwijderd
Ehh, ik heb diezelfde brander, maar dan de IDE versie met 2 Mb. En zelfs in PIO4 op een P166MMx met maar 32 Mb kan hij gewoon op 12 x fikken. Als je 'm met rust laat hoeft ie ook z'n burnproof niet te gebruiken.
Verwijderd
iid, gewoon ff win95 of NT (98 zal ook best werken hoor) en fikken maar.
Mensen die denken dat het niet lukt zijn een beetje verwend met hun nieuwe apparatuur
'k weet zeker dat het gaat werken.
Mensen die denken dat het niet lukt zijn een beetje verwend met hun nieuwe apparatuur
'k weet zeker dat het gaat werken.
Ik heb de SCSI versie, volgens mij moet dat wel willen, dat is toch het mooie aan SCSI, mijn CPU gebruik met dat ding is echt verwaarloosbaar. Denk dat je op een P200 er niks anders bij moet doen, maar goed die 6 minuten.
lukt inderdaad wel, ik ken iemand die heeft ook een 8x brander op een p 233, werkt ook goed
Dank voor jullie reacties! Ik heb er inmiddels alle vertrouwen in dat het goed gaat werken. Morgen ga ik er eentje bestellen bij EuroPC (op dit moment de goedkoopste volgens de pricewatch
).
Ik heb er eentje besteld bij http://www.koopcitee.nl/
EuroPC komt er volgens de shopsurvey niet zo heel erg goed vanaf en de shopsurvey vind ik toch redelijk betrouwbaar.
Dank voor al jullie reacties! Deze mag, indien hij in de weg staat en er ook maar iemand is die zich eraan stoort, op slot.
EuroPC komt er volgens de shopsurvey niet zo heel erg goed vanaf en de shopsurvey vind ik toch redelijk betrouwbaar.
Dank voor al jullie reacties! Deze mag, indien hij in de weg staat en er ook maar iemand is die zich eraan stoort, op slot.
edit:
Pagina: 1