Hallo iedereen,
Een tijdje terug ben ik bij een kennis een Fractal Design Node behuizing tegengekomen. Nu heb ik zelf een beetje rond gekeken en het lijkt me dus wel wat om mijn PC ook in dezelfde kast te bouwen. De meeste hardware heb ik eigenlijk al in mijn bezit maar ik ben er niet helemaal zeker van of het samen allemaal gaat passen in de kast en of het niet te heet gaat worden.
In eerste instantie koop is dus de behuizing, het moederbord en de SSD nieuw. De rest heb ik al in in bezit en het is voor mij dus gunstig als ik niks hoef te kopen verder. Mocht dit wel echt nodig zijn dan zoek ik natuurlijk de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (GTA V, Guildwars 2, enzo), Office, Browsen, Films kijken, enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget maar wil het graag zo goedkoop mogelijk houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
En ik neem alle randapparatuur mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals aangegeven bovenaan de post: De Fractal behuizing, moederbord en SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt voorkeuren voor een merk. Momenteel heb ik een MSI bord en die functioneert prima. Qua SSD lees ik altijd dat de Crucials goed moeten zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet in de Fractal Node 304 passen zonder dat de kast te heet word. Ook moet het geheel niet klinken als een opstijgend vliegtuig.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, misschien dat het er later nog van komt maar is zeker niet nodig.
Ik kwam zelf op onderstaande build. Naar mijn eigen inzicht zou dit moeten passen en prima moeten functioneren. Toch zoek ik nog naar een soort bevestiging dat het ook daadwerkelijk goed gaat functioneren. Of anderzijds een advies aan wat ik beter kan verbeteren/vervangen.
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Een tijdje terug ben ik bij een kennis een Fractal Design Node behuizing tegengekomen. Nu heb ik zelf een beetje rond gekeken en het lijkt me dus wel wat om mijn PC ook in dezelfde kast te bouwen. De meeste hardware heb ik eigenlijk al in mijn bezit maar ik ben er niet helemaal zeker van of het samen allemaal gaat passen in de kast en of het niet te heet gaat worden.
In eerste instantie koop is dus de behuizing, het moederbord en de SSD nieuw. De rest heb ik al in in bezit en het is voor mij dus gunstig als ik niks hoef te kopen verder. Mocht dit wel echt nodig zijn dan zoek ik natuurlijk de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (GTA V, Guildwars 2, enzo), Office, Browsen, Films kijken, enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget maar wil het graag zo goedkoop mogelijk houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 250,49 | € 250,49 |
1 | Club 3D Radeon R9 280X royalQueen | € 231,91 | € 231,91 |
1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 74,- | € 74,- |
1 | Crucial Ballistix Sport S2CP4G3D1609DS1S00 | € 54,- | € 54,- |
1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 610,40 |
En ik neem alle randapparatuur mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals aangegeven bovenaan de post: De Fractal behuizing, moederbord en SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt voorkeuren voor een merk. Momenteel heb ik een MSI bord en die functioneert prima. Qua SSD lees ik altijd dat de Crucials goed moeten zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet in de Fractal Node 304 passen zonder dat de kast te heet word. Ook moet het geheel niet klinken als een opstijgend vliegtuig.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, misschien dat het er later nog van komt maar is zeker niet nodig.
Ik kwam zelf op onderstaande build. Naar mijn eigen inzicht zou dit moeten passen en prima moeten functioneren. Toch zoek ik nog naar een soort bevestiging dat het ook daadwerkelijk goed gaat functioneren. Of anderzijds een advies aan wat ik beter kan verbeteren/vervangen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 250,49 | € 250,49 |
1 | ASRock B85M-ITX | € 77,95 | € 77,95 |
1 | Club 3D Radeon R9 280X royalQueen | € 231,91 | € 231,91 |
1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 74,- | € 74,- |
1 | Fractal Design Node 304 Zwart | € 70,18 | € 70,18 |
1 | Crucial Ballistix Sport S2CP4G3D1609DS1S00 | € 54,- | € 54,- |
1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial MX100 256GB | € 100,95 | € 100,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 859,48 |
Alvast bedankt voor jullie tijd!