Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bestanden die in gebruik zijn kopiëren vanaf media device

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gochem
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 07-04-2018
Ik wil alle bestanden van mijn Android telefoon kopiëren naar mijn WIndows PC. Hiervoor heb ik mijn telefoon verbonden met mijn PC en ik kan vanaf mijn PC mijn telefoon zien als twee "schijven": Card en Phone.
Als ik met Control C en Control V de inhoud van beide probeer te kopiëren dan stopt het kopiëren al vrij snel omdat een bestand in gebruik is of niet beschikbaar.

Ik heb verschillende programma geprobeerd zoals supercopy en richcopy maar deze zien de telefoon niet, of laten deze in elk geval niet zien.

Ik zoek dus een programma waarmee ik bestanden kan kopiëren van een media device (mijn telefoon) en die bestanden overslaat als deze in gebruik zijn ipv te stoppen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 02:23
Als je bestanden overslaat, dan heeft het geen zin om een kopie te maken, want je hebt dan niet alle files!!!

Telefoons daar kun je andere iso's(andoid) opzetten.
Daar wordt normaal gezegt eerst een kopie maken, zodat je deze terug kunt zetten, dus die software zou er moeten zijn, dus zoek een handleiding om een andere iso(android) erop te zetten, dan vind je ook hoe je een kopie kunt maken, die je ook terug kunt zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gochem
Ik hoef ook niet alle bestanden te kopiëren, maar de meeste. Systeembestanden die in gebruik zijn hoef ik bijvoorbeeld niet kopiëren maar al mijn foto's, ontvangen whatsapp bestanden en chats etc wel. Het is vele male sneller om alles te proberen te kopiëren dan om exact uit te zoeken waar alles staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 29-09 10:30

TommieW

Numa numa.

jan99999 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 16:11:
Als je bestanden overslaat, dan heeft het geen zin om een kopie te maken, want je hebt dan niet alle files!!!

Telefoons daar kun je andere iso's(andoid) opzetten.
Daar wordt normaal gezegt eerst een kopie maken, zodat je deze terug kunt zetten, dus die software zou er moeten zijn, dus zoek een handleiding om een andere iso(android) erop te zetten, dan vind je ook hoe je een kopie kunt maken, die je ook terug kunt zetten.
Huh, wat. Alsjeblieft, als je niet goed weet waar je het over hebt, zeg dan niets. :x
Je hebt het dus over custom ROM's. Voor dit probleem is het er op zetten van een custom ROM totaal irrelevant.

Je telefoon gebruikt zo te horen het MTP protocol. Ik heb er zelf ook altijd ruzie mee. (Zelfs een keer gehad waarbij de PC een BSOD kreeg.) 't Werkt redelijk brak.
Mijn workaround is het opzetten van een FTP servertje op mijn mobieltje. Apps als ES File Explorer kunnen dit. Vervolgens kan je op je PC met een programma als Filezilla verbinding maken met de FTP server. Een andere oplossing is alles op bijvoorbeeld Dropbox zetten, en het op je PC van Dropbox downloaden.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
Xiaomi Mi 9T Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gochem
Het opzetten van een FTP server werkt super goed! Dank je wel.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True