Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• karanramp
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06-08 15:22
Hallo allen, Ik ben op zoek naar een TV en ik wil jullie nederig vragen om advies of tips of wat dan ook. Alle info is welkom. Ik zal ook, als er modellen worden geadviseerd, gaan kijken in winkels naar deze modellen.
Omdat ik vroeger niet m'n best heb gedaan op school, zit ik nu opgescheept met een mindere periode qua werk en inkomen, dus is mijn budget niet zo breed.
Vandaar ik aan jullie vraag, wat is de beste 48" - 50" TV volgens jullie, welke vodoet aan mijn eisen. Bij voorbaat, many thanks!

Ik zoek een?
TV, I guess 8)
LCD Tv/Full HD, 3D, min. 100 Hz, Smart

Wat is je budget?
500 - 750

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
PS4!, Action Packed Films, Voetbal

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al een aantal topics doorgelezen en kwam bij de volgende modellen.

- pricewatch: Sony Bravia KDL-50W805B Zwart
Ik lees wel mindere reviews bij deze tv?
- pricewatch: Panasonic TX-48AS640E Zilver
Geen reviews, iemand ervaring mee?

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog vergelijkbare modellen of zelfs nog betere?
Pro's en Con's?

Nogmaals erg bedankt!

[Voor 3% gewijzigd door karanramp op 03-05-2015 15:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
Die Panasonic is een prima tv maar mijn advies zou gaan naar de Sony welke ook zeker een prima tv is. Gezien de lage input lag van de Sony, past deze beter bij het game-gebruik.

Goede reviews zou je kunnen vinden op hdtvtest of avforums. Zijn buitenlandse sites dus de typenummers kunnen soms iets anders zijn.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True