Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[forum] banner over tekst en dropdownmenu met smartphone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Wanneer een banner getoond wordt op GoT aan de bovenkant dan overlapt deze de tekst 'Gathering of Tweakers' en het dropdown menu een beetje.
Het dropdown menu is in de verticale stand niet te gebruiken en in de horizontale stand weer wel.

Ik gebruik een Nokia Lumia 520 met WP8.1 en IE11, (Lumia Denim update).
Resolutie is 480 x 800

Voorbeelden:

Ik merk ook op dat de plaats van het logo van True ook verschillend is tussen de twee screenshots. Dit viel mij nu pas op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 28-09 23:08

_David_

FP ProMod

llama llama duck

google adsense reclame
crisp schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:29:
Ik heb hier lokaal al een fix voor gemaakt, dus bij de volgende release zal dit opgelost zijn :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Oke, bedankt. Dat topic had ik over het hoofd gezien.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True