Onderdelen Snipen

Pagina: 1
Acties:

• TheAncientDovah
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:49

TheAncientDovah

Meester in de kunsten van...

Topicstarter
Ik wist niet zeker waar ik dit moest plaatsen, daarom heb ik maar deze plek gekozen. (leek mij het meest relevant)

Weet iemand een goede plek om onderdelen te snipen of een plek waar regelmatig acties of aanbiedingen zijn?
Aanbiedingen vind ik eigenlijk vrijwel nergens, en het zijn ook geen goede.
Verder alleen maar wat onzinnige acties bij een bepaald aankoopbedrag of bij een bepaald merk.

Bij voorbaat dank,
Koen

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Heb je het dan over nieuwe of tweedehands onderdelen?

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:19

br00ky

Moderator Harde Waren
Er zijn sowieso een aantal kortingscode en aanbiedingentopics op het forum. De zoekfunctie is je vriend.

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01-2025
Er zit heel weinig marge op nieuwe pc spullen zoals cpu gpu etc, daarom zal je nooit een scherpe prijs zien van 30/40 % minder dan normaal,
Uitgezonderd verouderde spullen waar ze vanaf moeten.

Of je moet op zoek zijn naar rand apparatuur zoals monitors muizen etc dan zou je bijv dagaanbieding of iets dergelijks in de gaten kunnen houden.
Maar een i5-4460 voor 100 euro snipen gaat hem echt niet worden :)

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-02 15:09

BLACKfm

O_o

Gewoon een lijstje opzetten met alle sites die (computer?) onderdelen verkopen en die langs gaan.
Er zijn genoeg sites die er ook een outlet of actiepagina op nahouden. Sommige producten zijn dan geshowed of teruggestuurd/refurbished of missen niet essentiële onderdelen (handleiding of een kabel die je prima zelf kunt kopen).

Ik kijk regelmatig even in de http://www.afuture.nl/productlist.php?categoryID=-1 afgeprijst sectie op afuture.nl

Een andere plek zou misschien de mycom veiling zijn. Al is dat 1 doorgestoken bende of er zit incapabel volk, daar wordt meestal meer dan de nieuwprijs geboden op producten die niet nieuw zijn en ook maar beperkt garantie.

Al heb ik er ooit wel eens een moederbord en een nieuwe 3D tv voor weinig kunnen binnenslepen. Volgens mij sluit de bieding daar als de tijd om is, dus altijd in de laatste seconden een flink bod doen wat nog acceptabel is voor jouw en het is van jouw. Of het moet intussen al aangepast zijn naar modernere veiling methodes.

• TheAncientDovah
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:49

TheAncientDovah

Topicstarter
Weet iemand hoe dat dan met de garantie zit als ik een demo of refurbished product koop?

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Refurbished kunnen ze minder garatie geven, demo kan als nieuw gekocht worden dus volledige garantie.

Ik heb eens ooit een tv gescoord bij de media markt. Ze waren allemaal te duur, maar eentje die ik wel wilde hebben stond daar met een grote kras op de voet. Die kreeg ik met 100 euro korting mee.

Maar voor computeronderdelen, daar is de marge echt klein, 10% is al heel normaal. Dus die kan je bijna niet voor minder krijgen of je moet ze van buiten de EU bestellen (zonder btw = 21 % korting) en dan maar hopen dat je geen rekening van de douane erbij krijgt.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:50

Thomg

Aww yiss

Alternate.de in de gaten houden.
Ze hebben een outlet met soms wel heel erg leuke kortingen.

https://www.alternate.de/Outlet

Heb zo mijn X99-UD3 voor €110,- gekregen, was wel kaal, ga wi-fi toch niet gebruiken en had de I/O toch al :)
Pagina: 1