Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor gamen (games als Assetto Corsa, rFactor 2 en GTA V), maar ook voor de wat zwaardere tekenprogramma's (AutoCAD, AllPlan, InfraWorks).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een Intel Core i7-3770 CPU. Deze zou ik graag weer gebruiken, tenzij dit absoluut niet meer kan
De hardeschijf die in mijn huidige PC zit is de Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB, deze lijkt me ook wel prima om mee te nemen.
Ook heb ik Windows 8.1 op mijn huidige PC, weet niet of het mogelijk is dit over te zetten?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD is een must voor mij, verder een GPU waar ik een paar jaar mee door kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor mijn GPU heb ik altijd nVidia gehad, dus hier gaat mijn voorkeur naar uit. Ook nooit problemen mee gehad. Dacht zelf aan de GTX970.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben van plan om met 3 monitoren te gaan werken voor racegames. Dus hier moet de PC voor geschikt zijn. De monitoren hoeven nog niet meegenomen te worden.
Ga je overklokken?
Nee.
Ben een leek op dit gebied, dus heb veel uit de Best Buy Guide gehaald. Ga echter al wel over mijn eigen budget heen
Wat zijn de beste opties om op te bezuinigen?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor gamen (games als Assetto Corsa, rFactor 2 en GTA V), maar ook voor de wat zwaardere tekenprogramma's (AutoCAD, AllPlan, InfraWorks).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een Intel Core i7-3770 CPU. Deze zou ik graag weer gebruiken, tenzij dit absoluut niet meer kan
Ook heb ik Windows 8.1 op mijn huidige PC, weet niet of het mogelijk is dit over te zetten?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD is een must voor mij, verder een GPU waar ik een paar jaar mee door kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor mijn GPU heb ik altijd nVidia gehad, dus hier gaat mijn voorkeur naar uit. Ook nooit problemen mee gehad. Dacht zelf aan de GTX970.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben van plan om met 3 monitoren te gaan werken voor racegames. Dus hier moet de PC voor geschikt zijn. De monitoren hoeven nog niet meegenomen te worden.
Ga je overklokken?
Nee.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 124,90 | € 124,90 |
1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 71,- | € 71,- |
1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 376,95 | € 376,95 |
1 | NZXT S340 Zwart | € 71,- | € 71,- |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,50 | € 52,50 |
1 | Seasonic S12G 450W | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 100,95 | € 100,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 872,20 |
Ben een leek op dit gebied, dus heb veel uit de Best Buy Guide gehaald. Ga echter al wel over mijn eigen budget heen