• Toastiestfoil
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-06-2024
Hallo,

Aangezien ik nieuw ben op dit forum weet ik daardoor niet zeker of dit topic wel op de juiste plaats staat, maar ik doe het toch.

Ik wilde vragen hoe je telefoons kunt krijgen om daar een recensie van te maken en of dat uberhaupt wel mogelijk is.

Op het forum heb ik rondgekeken en kon zelf geen topic vinden met dezelfde vraag.

Ik hoop een antwoord te kunnen ontvangen.

Jens

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40
Dat ga je niet zomaar krijgen. Begin eerst maar eens naam voor jezelf te maken. Pas als je een beetje groot publiek hebt (lees: minimaal een paar honderd unieke dagelijkse bezoekers voor je website/blog/YouTube-kanaal/etc) zullen sommige fabrikanten of winkels bereid zijn om je een toestel uit te lenen.

The devil is in the details.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De vraag is inderdaad: wat maakt je speciaal dat ze jou iets willen uitlenen? Wat kun je bieden in ruil? Waarom kunnen ze je vertrouwen? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 23:39

mark-k

AKA markkNL

Lol, als iemand nou ook ff voor mij uitzoekt hoe ik gratis alle nieuwe supercars kan krijgen in ruil voor een review ben ik ook helemaal gelukkig :D

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Alleen al dat je dat niet zelf uitzoekt doet denken dat je niet al te onderscheidend zal zijn met het uitzoeken van eigenschappen van de nieuwste telefoons ;)
Maar je zal een reden moeten hebben dat die bedrijven jou een telefoon willen uitlenen, dus je moet een noemenswaardig publiek hebben, en dat krijg je pas als je er zelf moeite in steekt door telefoons zelf te kopen, van vrienden te lenen enz. enz.

Fixing things to the breaking point...