Na meer dan 4 jaar tijd vind ik het tijd om mijn PC te upgraden.
Heb de laatste tijden gemerkt dat mijn pc wat trager word en dat mijn videokaart het niet altijd trekt bij de meeste spellen die ik speel
Mijn behuizing, voeding, SSD en hardeschijf (eventueel mijn koeling) blijven erin. Opslag ruimte is voor mijn geen probleem.
Wat ik op het moment heb.
Ik zoek dus upgrades voor mijn moederbord, processor, videokaart en mijn RAM. Als iemand nog iets kan aanbevelen op het gebied van koeling/SSD is dat altijd welkom.
Wat ik nu wil omdat er bij mij verbouwd ga worden is dat mijn nieuwe build meerdere schermen aan kan zodat het probleem van alles op een scherm zit verleden tijd word.
Belangrijkste is dat ik er weer een paar jaar mee vooruit kan.
Mijn voorkeur blijft bij intel als het om processors gaat en videokaart maakt niet uit als zolang het maar stil en goed is.
Mijn budget is 1500 euro hoe minder hoe beter natuurlijk.
Ik ben niet de slimste op het gebied van het zelf in elkaar zetten van pc onderdelen dus als iemand hier een beetje uitleg over kan geven is dat zeer op prijs gesteld.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Heb de laatste tijden gemerkt dat mijn pc wat trager word en dat mijn videokaart het niet altijd trekt bij de meeste spellen die ik speel
Mijn behuizing, voeding, SSD en hardeschijf (eventueel mijn koeling) blijven erin. Opslag ruimte is voor mijn geen probleem.
Wat ik op het moment heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 2600K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P8Z68-V PRO | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire HD6950 Dirt3 Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Enthusiast TX750M | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 63,95 | |
Ik zoek dus upgrades voor mijn moederbord, processor, videokaart en mijn RAM. Als iemand nog iets kan aanbevelen op het gebied van koeling/SSD is dat altijd welkom.
Wat ik nu wil omdat er bij mij verbouwd ga worden is dat mijn nieuwe build meerdere schermen aan kan zodat het probleem van alles op een scherm zit verleden tijd word.
Belangrijkste is dat ik er weer een paar jaar mee vooruit kan.
Mijn voorkeur blijft bij intel als het om processors gaat en videokaart maakt niet uit als zolang het maar stil en goed is.
Mijn budget is 1500 euro hoe minder hoe beter natuurlijk.
Ik ben niet de slimste op het gebied van het zelf in elkaar zetten van pc onderdelen dus als iemand hier een beetje uitleg over kan geven is dat zeer op prijs gesteld.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.