Kan dat forum niet geprogged worden zodat je't enkel te zien krijgt als er iets is veranderd sinds je laatste logon ofzo? Dan heeft het veel meer effect dan een static forum extra dat niemand nog naar omziet na ene keer of 5
klopt, maar eenmaal gelezen... link daarheen kan men onder het knopje faq stoppen dan heOp zondag 17 juni 2001 04:34 schreef Zipje het volgende:
Alle faq's staan er ook in...
Ik weet ook niet of dat uberhaupt wel mogelijk is om zo te proggen dat PER USER wel of niet zichtbaar is.
Dan ook nog: je zou dat forum dan helemaal NOOIT zien als users NIET inloggen. Ook NIET geregde mensen zouden dan dat forum NOOIT zien...
Lijkt mij niet de bedoeling he. Gewoon static forum dus het beste
Dan ook nog: je zou dat forum dan helemaal NOOIT zien als users NIET inloggen. Ook NIET geregde mensen zouden dan dat forum NOOIT zien...
Je krijgt het te zien tenzij je inlogt misschien? Anders weet ie niet of't al is aangepast sinds je laatste bezoek ook niet he?Op zondag 17 juni 2001 05:37 schreef Knightwolf het volgende:
Ik weet ook niet of dat uberhaupt wel mogelijk is om zo te proggen dat PER USER wel of niet zichtbaar is.
En als je nou altijd ingelogd bent zoals ik ? De beste oplossing is gewoon dat forum helemaal onderaan zetten denk ik.
Ik ben toch malle pietje niet!
Gewoon een uitzetmogelijkheid toevoegen inderdaad. En dan alleen voor die mensen die X aantal dagen actief + Y aantal postings hebben gedaan. Hetzelfde idee als SG en HK.
Daar is dat lampie voor IMHO
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Of dat rode mapje.Op zondag 17 juni 2001 13:56 schreef pier het volgende:
Daar is dat lampie voor IMHO
Lastig zeg, 1 forum bovenaan.
Is niet lastig hoor, maar ga jij dat ding elke keer online kontroleren of er iets nieuws staat?Op zondag 17 juni 2001 13:58 schreef ecteinascidin het volgende:
Of dat rode mapje.
Lastig zeg, 1 forum bovenaan.
Noujah, je kan het natuurlijk ook bezien als "lukt het niet, check daar dan eerst effe" en dan maakt het inderdaad weer weinig meer uit.
Topix laat met lampjes altijd zien dat er een nieuwe posting is. Dat ga jij gewoon gebruiken voor dat forum
Zie je een lampje, dan staat er wat nieuws. Punt.
Zie je een lampje, dan staat er wat nieuws. Punt.
les 1 in "hoe krijg ik mijn favoriete subcatagorie bovenaan"
Klik op de naam van het subforum, bijvoorbeeld "General Chat".
Ziehier het resultaat:

Hij staat bovenaan.
(foute tip? Haal dan maar weer weg
).
Ziehier het resultaat:

Hij staat bovenaan.
(foute tip? Haal dan maar weer weg
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja precies ja, als je zo-eentje bent die dus alleen maar hier in post ben je niet helemaal goed bezig mannekeOp zondag 17 juni 2001 18:26 schreef JvS het volgende:
les 1 in "hoe krijg ik mijn favoriete subcatagorie bovenaan"
Ziehier het resultaat:
[afbeelding]
Hij staat bovenaan.
(foute tip? Haal dan maar weer weg).
Ook al veroorzaak je 0,0 overlast daar, dan nog kun je een SG en/of HK BAN krijgen
Tis natuurlijk niet de bedoeling dat je ALLEEN maar in SG en/of HK replies neerpleurt
Het was maar een voorbeeld. Het is jammer dat je niet meer kan zien hoeveel ik in SG en NST enzo post, maar dat valt best wel in het niet met me totaal aantal (voornamelijk in AV).Op zondag 17 juni 2001 18:30 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Ja precies ja, als je zo-eentje bent die dus alleen maar hier in post ben je niet helemaal goed bezig manneke
Ook al veroorzaak je 0,0 overlast daar, dan nog kun je een SG en/of HK BAN krijgenof waarschuwing iig
Tis natuurlijk niet de bedoeling dat je ALLEEN maar in SG en/of HK replies neerpleurt
ff tussen twee grote haken:
Knightwolf:
1682 posts Vs. 296 threads in niet hidden fora (threads die er wel toe doen dus)
JvS:
840 posts Vs. 346 threads in niet hidden fora
Lijkt me voor zich spreken
Hoe noem je dat ook al weer?
De pot verwijt de ketel, dat-ie zwart ziet ofzo?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Om nog even On Topic te blijven
:
Is het mischien een idee om in het mededelingenforum of in alle F.A.Q. berichten op elk forum de laatst gwijzigde datum weer te geven ?
Nu is absoluut niet te zien of er wijzigingen zijn aangebracht (zoals eerder vermeld). Een datum erachter zetten lijkt mij toch niet zo moeilijk.
Voor de rest vind ik het een prima idee om via dat forum op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes.
Is het mischien een idee om in het mededelingenforum of in alle F.A.Q. berichten op elk forum de laatst gwijzigde datum weer te geven ?
Nu is absoluut niet te zien of er wijzigingen zijn aangebracht (zoals eerder vermeld). Een datum erachter zetten lijkt mij toch niet zo moeilijk.
Voor de rest vind ik het een prima idee om via dat forum op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes.
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
daar is dat leuke lampje voorOp zondag 17 juni 2001 21:08 schreef Chrasher het volgende:
Om nog even On Topic te blijven:
Pagina: 1