Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Counterstrike GO niet werkend te krijgen :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik krijg CS GO niet werkend. 2 potjes kunnen spelen maar onmogelijk om stabiel te krijgen en te kunnen starten :( Wat kan ik nog doen. Hieronder de handelingen en specs.

Ik heb windows 8.1. Complete herinstall zie ik niet zitten ivm herinstallatie tig games, plus (belangrijkste reden) op zeer veel topics gasten die hetzelfde gedaan hebben met 0 resultaat.

Verder specs

I7 3770 non k
GA-Q77M-D2H (rev. 1.0)
32 gb ram
2 x ssd
2 x 2 tb
R290 Sapphire reference
hd 6850
igpu HD 4000

ik draai een hackintosh setup met 5 schermen. dual boot windows 8.1 Helaas kan de hd 6850 er NIET uit, ivm aansturen van 5 schermen @hackintosh.

Ik heb de 6850 uitgezet in windows om te testen of het daar aan lag. was niet zo.

Ik draai het spel via steam.

Wat ik geprobeerd heb.

- Admin modus starten
- Validatie cache en normale bestanden
- Booten met compatibiliteit windows 8/7/XP (alleen met XP wil het spel starten, anders totaal niet)
- bootflags -w 1920 -h 1200
- bootflags autoconfig
- bootflag safe
- virusscanner uit
- firewall uit
- herinstall spel via steam
- DEP alles

Ik draai de nieuwste catalyst drivers (beta geoptimaliseerd voor GTA die ik ook probleemloos speel)

Ik kan met xp modus eindelijk in het spel komen. Ik heb de graphics default gedaan, cpu 1 core, gpu settings max

Als ik dan een spel load blijft hij hangen. Ik lees op internet tig mensen met hetzelfde probleem...

Met de non beta drivers is het zojuist gelukt 1 maal het spel op te starten en tegen bots te spelen. Met compatibiliteit xp sp3 en admin modus.

Helaas lukte het erna nooit meer. :(

update: met 1 core en geen vsync heb ik het spel 2 keer aan de praat gekregen. Maar meestal lukte dat ook niet. Als ik erna in het hoofdmenu kwam liep hij weer vast voor de tien miljoenste keer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
kick

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 25-09 11:38
En je krijgt niet een foutmelding of zo? Hangt alleen het spel of spel + OS? Steam ingame overlay al eens uitgeschakeld? Heb je bij wijze van test die 6850 fysiek verwijderd (tijdelijk)?
Dat met die compatibilty kun je ongedaan maken daar zou het niet aan moeten liggen. CS:GO is namelijk niet zo oud.

Computer says no

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Oh hier verder dus :)
Ja het lijkt mij eerlijk gezegd of een videokaartdriver-issue (dus dan toch een oudere proberen, dus een oudere finalversie) of een probleem door de meerdere videokaarten.
Het is wat gedoe, maar je kunt proberen om te achterhalen of dat het probleem is.

[Voor 5% gewijzigd door Grotman op 04-05-2015 13:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
Ik heb een andere driver geinstalleerd, maar helaas geen oplossing.

de enige manier om het spel uberhaupt draaiend te krijgen is met comp. modus xp (win 7 werkt bv ook niet)

Ik heb het spel 3 keer kunnen spelen, maar het is ontzettend instabiel als ik in de menus kom. En met exact dezelfde settings lukt het de overige 80 miljoen keer niet. Echt vaag

6850 eruit kan maar heb een hekel aan hardware gedoe. :-) ik heb wel de kaart uitgezet maar dat levert niks op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Klote man, echt een vaag probleem. Had je al een ticket bij Valve aangemaakt? Je hebt gewoon recht op hulp en anders je geld terug. Misschien is het gewoon een probleem icm Win 8.1.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
Grotman schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:47:
Klote man, echt een vaag probleem. Had je al een ticket bij Valve aangemaakt? Je hebt gewoon recht op hulp en anders je geld terug. Misschien is het gewoon een probleem icm Win 8.1.
Ja heb ik een paar dgen terug gedaan, 0 reactie,.

Gelukkig kost het spel maar 13 e maar ik wil het gewoon normaal spelen

edit: trouwens echt heel veel mensen op diverse fora die soortgelijke problemen hebben.

[Voor 9% gewijzigd door Tennisbal op 04-05-2015 17:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Tennisbal schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:48:
[...]

edit: trouwens echt heel veel mensen op diverse fora die soortgelijke problemen hebben.
Ik heb ook geen beste ervaring met die gasten, twee weken later of zo pas een reactie, maar gewoon een standaard antwoord wat niet eens over mijn vraag ging... Niet normaal, ze verdienen zo veel maar normale klantenservice is te duur blijkbaar.

Gewoon hard je geld terugclaimen in een kort ticket met daarbij vermeld dat je serviceticket nooit afgehandeld is. Eventueel kan je gewoon Gabe twitteren of mailen las ik laatst :P

Ook al is het maar 13 euro, ze moeten je wel gewoon helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meekoh
Tennisbal schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:48:
[...]

Zal het zo ook ff proberen, heb ook een 290X en win 8.1.

Computer says no

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Jammer dat je niet gewoon een foutmelding krijgt, dat maakt het veel makkelijker.
Je kunt trouwens wel in je eventlogs kijken in Windows (Dat heet Event viewer). Als er iets crasht staat daar een vermelding als het goed is. Dat geeft misschien nog een aanknopingspunt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
Grotman schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:58:
Jammer dat je niet gewoon een foutmelding krijgt, dat maakt het veel makkelijker.
Je kunt trouwens wel in je eventlogs kijken in Windows (Dat heet Event viewer). Als er iets crasht staat daar een vermelding als het goed is. Dat geeft misschien nog een aanknopingspunt.
Ik heb net een bot spel gestart. Bij het loading map scherm blijft de teller op 0% Ik krijg dan geen error dat ik in windows zit ofzo en kan via ctrl alt del log off doen. In windows zelf kan ik vrij weinig meer dan

Bij de event viewer kan ik zo snel niks vinden, waar zou de error neergezet worden daar?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Tennisbal schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:13:
[...]

Ik heb net een bot spel gestart. Bij het loading map scherm blijft de teller op 0% Ik krijg dan geen error dat ik in windows zit ofzo en kan via ctrl alt del log off doen. In windows zelf kan ik vrij weinig meer dan

Bij de event viewer kan ik zo snel niks vinden, waar zou de error neergezet worden daar?
Grootste kans bij map Windows logs (openklappen) > Application en anders System

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
Grotman schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:25:
[...]

geen error te vinden helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
Grotman schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:25:
[...]

dubbelpost

[Voor 6% gewijzigd door Tennisbal op 04-05-2015 19:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meekoh
heb het net even gecheckt, maar hier werkt het prima. Net paar gungame potjes gedaan.
Als ik een offline Bot game start (casual, Dust 2) dan blijft hij wel heeeeeel lang hangen op "Connecting to server". Alt tab werkt dan ook niet, alleen door ctrl alt del kon ik terug naar de desktop en toen ik terugkeerde naar de game was hij ineens geladen.

Computer says no

Acties:
  • 0Henk 'm!

• plientje
  • Laatst online: 26-09 23:47
welke bits versie Windows heb je? het is namelijk zo CSGO nauwelijks werkt op 32bits systymen.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
plientje schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 18:41:
welke bits versie Windows heb je? het is namelijk zo CSGO nauwelijks werkt op 32bits systymen.
64, heb 32 gb ram :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• plientje
  • Laatst online: 26-09 23:47
Jammer dat je zo'n raar probleem hebt. Maar dan heb je ook niet de gebruikelijkste setup met 2 verschillende kaarten.Zou toch een keer proberen 1 kaart eruit te halen, want het is echt een leuk spel.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 12-09 19:46
Ik heb dit probleem ook (ook bij andere mp source games behalve voor dota en gmod) als je kijkt bij de store page zie je dat Valve nooit echte ondersteuning voor windows 8 heeft gegeven. En volgens mij werken de andere ook niet echt lekker met compat. Mode.

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
plientje schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 01:42:
Jammer dat je zo'n raar probleem hebt. Maar dan heb je ook niet de gebruikelijkste setup met 2 verschillende kaarten.Zou toch een keer proberen 1 kaart eruit te halen, want het is echt een leuk spel.
Heb er 1 kaart uit kunnen trekken maar geen vooruitgang. Ik beschouw die 13 euro als weggegooit geld. Uiteraard 0 antwoord van valve.

• Grotman
  • Niet online
Tennisbal schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:05:
[...]

Heb er 1 kaart uit kunnen trekken maar geen vooruitgang. Ik beschouw die 13 euro als weggegooit geld. Uiteraard 0 antwoord van valve.
:r Goede service..

Jammer man!
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True