Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

budget tablet gezocht voor mijn ouder

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arjoderoon
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 12:04
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
tablet van 7" maar liever nog een 10".
Edit:
7" is te klein bevonden. Het moet dus een 10" worden.

Wat is je budget?
ongeveer 150,-.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
de tablet is voor mijn ouders dus ik denk een beetje surfen op de bank, mijn vader die wat documenten uit de cloud haalt voor vergaderingen en wat foto's bekijken. Wellicht voor op vakantie om iets op te zoeken

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf een asus memopad 7" voorbij zien komen, maar die is geen 10". Ik heb zelf even kort gekeken of Huawei in de prijsrange voorbij kwam (mijn vrouw heeft net een P7 voor een budget prijs). Ik zag via google dat een dochter onderneming de Honor producten uitbrengt. Daar vond ik de Honor T1.
pricewatch: Honor MediaPad T1 8.0 Wit

Een lumia tablet zou ook prima zijn, maar die zijn er niet zoveel als lumia phones.

Welke vragen heb je hier nog over?
Lenovo zag ik een aantal keer voorbij komen. Dat kende ik vroeger van de notebooks, maar ik zie nu allemaal budget telefoons van dat merk. Dus ik weet niet hoe de kwaliteit nu is van dit merk. (op mijn werk hebben lenovo helix tablets/notebooks. dat zijn top apparaten volgens mij). Xiaomi en Huawei heb ik zoals gezegd even gekeken, maar niet gevonden binnen het beschikbare budget.

[Voor 11% gewijzigd door arjoderoon op 03-05-2015 20:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nul07
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 14-09-2015
Ik zou de stream7 vanuit België bestellen.
Die sturen ze gratis naar Nederland.
En heeft echt Windows 8.1
Die tablet kost €79 incl gratis officiële hoes.

Daar krijg je ook nog 1000GB Cloud opslagruimte bij, en een jaar office 365.Je hebt daar een Quad-core intel cpu, en 32GB rom bij.

Privacy? ja graag: Het VPN Topic en het Ad-blocking Topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-09 19:20
Of voor 11€ meer een Dell met een inch in diameter er bij, via Amazon.de met gratis verzending. Hoes voor de Dell kan je er los bij kopen, maar zit er standaard niet bij. Wel heeft de HP Stream vaak last van een slechte koptelefoonaansluiting, en deze Dell niet. Ook is de camera aan de voorkant een stuk beter (Skypen enz.).

http://www.amazon.de/gp/a...keywords=dell+venue+8+pro

[Voor 9% gewijzigd door KrazyJay op 02-05-2015 22:43. Reden: @hieronder: even verduidelijkt.]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ruzzel
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20-09 20:41
de hoes is nu gratis bij de stream

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 18:12
Hoe zit het met de talen? Is deze in alle talen in te stellen of standaard Duits en moet je moeilijk doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-09 19:20
Dat is dezelfde Windows als bij de HP Stream 7 en nog andere tablets: een volledige Windows 8.1 (32bit) met Bing als vooringestelde zoekmachine (en te wijzigen). Windows is in te stellen in zowat elke taal, waaronder Nederlands. Ook komt Office 365 een jaartje gratis bij.

[Voor 9% gewijzigd door KrazyJay op 03-05-2015 16:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arjoderoon
De 7" kan eraf. Die wordt te klein gevonden. Dus nu de vraag nog steeds maar dan alleen een 10".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arjoderoon
Is er van die dell venue of de hp stream ook iets van een 10"variant die je op soortgelijke site voordelig kunt krijgen?

als ik voor een grotere dell zoek met die naam krijg ik direct een notebook ipv een tablet als resultaat.
(het hoeft niet perse dell of hp te zijn, maar ik ben op zoek een soortgelijk product maar dan 10" van de resultaten die genoemd werden in eerdere posts.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Windows tablets van 10" zijn duur, ga je niet redden met 150 euro.

De dell venue pro is 8", dat is echt een aanrader.

Anders kom je uit bij een budget-android.

• arjoderoon
Ok . helder. Nu kwam mijn moeder met deze link:
http://m.groupon.nl/deals...merchandising-nl/63607220
Een refurbished vivo pad tf600.

Is de tf600 (van 129,-) in dit geval een optie om te overwegen? Ik probeer tweakers beoordelingen op mijn iphone scherm te krijgen maar mijn iphone wil maar niet meewerken.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18:22

Quad

Selectief doof

Misschien is een Asus Transformer TF103C iets? Is icm een dock. Wel €50 boven budget.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• arjoderoon
Ja..zag het bij scheer en foppen in de folder staan. 199 met dock.
Was/ben wel benieuwd of een refurbished tf600 iets is...

Qua specs is hij aantrekkelijker dan de tf103:
http://mx.celulares.com/c...-y-asus-vivotab-rt-tf600t

En ik lees dat de tf609 met Windows RT komt en de tf103 met Android. Is Windows RT een Pro of een Con?

[Voor 52% gewijzigd door arjoderoon op 17-05-2015 10:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arjoderoon
@moderator: dit topic mag dicht. Door de wijzigingen in de vraag heb ik een nieuw topic aangemaakt.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True