Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[WP] Eén checkout-field na user login niet invullen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Dank zij de gigantische hoeveelheid info op het net ben ik als relatieve beginner tot al een heel eind met het customizen van een Wordpress/Woocommerce combi. Maar hier kom ik niet uit:

Gebruikers kunnen aangekomen bij de (woocommerce) checkout inloggen zodat de checkout form al ingevuld is als ze al eerder besteld hebben;

Er is alleen één veld met datum (te kiezen via datepicker d.m.v. Woocommerce poor guy's swiss knife plugin waarme ik custom checkout fields heb toegevoegd) die ik niet ingevuld wil hebben met de opgeslagen waarde van vorige keer. Die klopt dan niet (is in het verleden) terwijl de site geen "required field" foutmelding geeft omdat er wel wat staat..

Is er een manier/functie o.i.d. die ik ergens na het laden van de userdata in de juiste php kan plakken die dat desbetreffende veld weer leeg gooit en dan weer de placeholder laat zien?

Of is het slimmer om gewoon het laden van de data van dat veld "uit" te zetten in de juiste file? Zodat er wat dat veld betreft niets gebeurd en gewoon de placeholder staat die ook bij nieuwe klanten te zien is?

specs

• Jeffrey v. Hees
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23:35
Ik denk dat je eerst moet proberen uit te zoeken hoe die velden weer worden gevuld met de bestaande data, en waarom die datepicker niet. Ik vermoed een verkeerde #id of .class waardoor dit veld niet wordt herkend door het stukje code dat voor het invullen zorgt. De datepicker is zover ik kan zien in deze plugin een 'normaal' inputveld, vandaar.

hoeveelpk.nl

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True