Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Robin mobile: Internet afgesloten, hoe contact

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-01 17:43

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
Een vriendin van mij is afgesloten van Internet bij Robin Mobile. Alleen is er nergens een nummer te vinden van die gasten. Ze had een brief gekregen omdat ze in een maand tijd 3GB gebruikt had waarna ze contact heeft gehad met Robin. En opeens wordt ze vandaag (op Zaterdag) opeens afgesloten.

Het probleem is dat ze geen internet meer heeft (haar aansluiting thuis komt pas 10 mei) en nu dus geen contact kan opnemen met Robin Mobile.

Ik heb het geprobeerd maar wordt niet geholpen omdat ik geen 'contract' heb. Weet iemand het support nummer van die gasten?

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:53
Waarom belt ze zelf niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Topicstarter
Als we het nummer zouden weten. Dat is het probleem. Ik kan het nergens terug vinden. Alleen via twitter, Facebook en andere sociale media, maar dat kan niet omdat ze geen internet heeft. Had ze alleen via telefoon tot over 2 weken als ze thuis wordt aangesloten.

[Voor 66% gewijzigd door Wim-Bart op 03-05-2015 00:47]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
En omdat haar internet is afgesloten kan ze niet meer bij de site?...
Da's gek, heb hier gewoon internet, jij blijkbaar ook?...
Oftewel: wat houdt je tegen haar even wat internet te laten gebruiken ;)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:53
Bedrijfs rating
Robin Mobile Nederland B.V. Rotterdam

Veerkade 9-D
3016DE
Rotterdam
Mobiel: 06-41525263

Acties:
  • 0Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20:03

netblade

Sunrise

saharoen schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:12:
Bedrijfs rating
Robin Mobile Nederland B.V. Rotterdam

Veerkade 9-D
3016DE
Rotterdam
Mobiel: 06-41525263
Grappig dat ze zelf met een van origine T-Mobile nummer bellen zo te zien nu een KPN (Robin Mobile?) nummer?

[Voor 7% gewijzigd door netblade op 03-05-2015 20:14]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:53
Is het nummer van meneer W F Rottier ;)
http://androidworld.nl/ni...e-consument-geen-melkkoe/

[Voor 55% gewijzigd door saharoen op 03-05-2015 20:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 04:00
Als ik de contact pagina zie zou ik morgen als ze open zijn gewoon even een chat openen. In het weekend ga je ze niet meer kunnen contacten hoor

Drie kinderen zonder saus 🍟

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Achtmaal
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 15-11-2017
Wim-Bart schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 19:23:
Een vriendin van mij is afgesloten van Internet bij Robin Mobile. Alleen is er nergens een nummer te vinden van die gasten. Ze had een brief gekregen omdat ze in een maand tijd 3GB gebruikt had waarna ze contact heeft gehad met Robin. En opeens wordt ze vandaag (op Zaterdag) opeens afgesloten.

Het probleem is dat ze geen internet meer heeft (haar aansluiting thuis komt pas 10 mei) en nu dus geen contact kan opnemen met Robin Mobile.

Ik heb het geprobeerd maar wordt niet geholpen omdat ik geen 'contract' heb. Weet iemand het support nummer van die gasten?
Ben zelf klant bij die gasten en zijn prima altijd bereikbaar. Ook 's avonds en in het weekend geven ze heel snel antwoord op vragen dus zou ze maar een mail sturen. Ik gebruik maandelijks ruim 30 Gb en heb nog nooit een bericht van ze gehad of afgesloten dus mijn vermoeden is dat er iets anders aan de hand is. ;) Heeft je meisie al geprobeerd haar foon uit te zetten en weer op te starten :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Topicstarter
Krijgt de melding "Data traffic is disabled". Nu in contact met Robin Mobile over wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Achtmaal
Wim-Bart schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:54:
Krijgt de melding "Data traffic is disabled". Nu in contact met Robin Mobile over wat er aan de hand is.
Waar gebruik je de simkaart in als ik vragen mag? Het lijkt erop dat je iets uitgeschakeld hebt op het toestel. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Topicstarter
iPhone.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Achtmaal
Dan zou ik effe bij de instellingen "mobiele data" inschakelen. Probleempje gegarandeerd verholpen _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Topicstarter
staat aan.

• Wim-Bart

Wim-Bart

Topicstarter
Probleem opgelost, Robin Mobile vond deze maand data verkeer te veel tegenover voorgaande maanden. Internet werkt weer.

• Pepper92
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:50
Beetje offtopic: Dus als je maandelijks 30gb verbruikt is er geen probleem, maar als je normaliter 1gb verbruikt, en dan een maandje 4gb word je opeens afgesloten? Vreemde gang van zaken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Achtmaal
Wim-Bart schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:41:
Probleem opgelost, Robin Mobile vond deze maand data verkeer te veel tegenover voorgaande maanden. Internet werkt weer.
Dat is wel een heel sterk verhaal en vind ik moeilijk om te geloven. Ik ben een veel-gebruiker bij Robin, gemiddeld per maand zo'n 30 Gig en dat is me nog nooit overkomen. Kan het me ook niet voorstellen eerlijk gezegd en denk dat er iets anders aan hand was 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 03-01 18:02
Het zal wel aan een instelling op de telefoon hebben gelegen en dat wil de TS of vriendin niet toegeven! :+

Windows 10 Pro x64, SSD Samsung 830 256GB, Intel Core i7-3770K, Corsair Vengeance LP 16GB, Asus P8Z77-V LE, MSI GTX 770, Fractal Design Define R3, Noctua NF-P12 PWM, Seasonic X Series 560W, Scythe Mugen 2 Rev.B

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Topicstarter
Mandrake466 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 07:15:
Het zal wel aan een instelling op de telefoon hebben gelegen en dat wil de TS of vriendin niet toegeven! :+
Helaas niet, lagen 3 e-mails in mailbox waar ze niet bij kon van Robin Mobile waarin aan werd gegeven dat ze was afgesloten omdat ze volgens hun te veel data gebruikte vanaf een PC. Daar kon ze pas weer bij nadat ze weer internet had op haar foon. Overigens is het opgelost doordat ik via de webchat van RM contact op had genomen en ze uiteindelijk haar gebeld hadden. Dus is opgelost.

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True