Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een hoognodige vervanging voor de GeForce 8400GS in mijn thuis/gaming PC. Op het moment heb ik twee videokaarten in dezelfde prijsklaase op het oog en ik vraag me af welke van de twee het beste is in mijn setup. Of dat er misschien een beter alternatief is. De twee die ik op het oog heb zijn een MSI GeForce GTX 960Twin Frozr V-2GB-PCI-E en een MSI Radeon R9 280 Gaming - 3GB - PCI-E.
Wat is je budget?
Plusminus € 250 maar € 300 zou ook wel moeten kunnen.
Wat wil je ermee?
Zo nu en dan een film kijken maar voornamelijk gamen. Ik speel van alles maar laat ik als hoogste doel het spelen van GTA V met goede kwaliteit stellen. Ik heb niet de kennis en vaardigheden om me te wagen aan overclocken en 4K.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel Core i5 750 2.67 GHz Quadcore
MOBO P55-GD65
8 GB DDR3
Windows 8.1 64-bits
Coolmaster 620 Watt voeding
Antec behuizing met veel luchtkoeling
SyncMaster 2043BW (wordt binnenkort vervangen)
Ik ben op zoek naar een hoognodige vervanging voor de GeForce 8400GS in mijn thuis/gaming PC. Op het moment heb ik twee videokaarten in dezelfde prijsklaase op het oog en ik vraag me af welke van de twee het beste is in mijn setup. Of dat er misschien een beter alternatief is. De twee die ik op het oog heb zijn een MSI GeForce GTX 960Twin Frozr V-2GB-PCI-E en een MSI Radeon R9 280 Gaming - 3GB - PCI-E.
Wat is je budget?
Plusminus € 250 maar € 300 zou ook wel moeten kunnen.
Wat wil je ermee?
Zo nu en dan een film kijken maar voornamelijk gamen. Ik speel van alles maar laat ik als hoogste doel het spelen van GTA V met goede kwaliteit stellen. Ik heb niet de kennis en vaardigheden om me te wagen aan overclocken en 4K.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel Core i5 750 2.67 GHz Quadcore
MOBO P55-GD65
8 GB DDR3
Windows 8.1 64-bits
Coolmaster 620 Watt voeding
Antec behuizing met veel luchtkoeling
SyncMaster 2043BW (wordt binnenkort vervangen)