Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Advies scanner voor netwerk met Mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 28-09 08:26
Beste Tweakers,

Bij deze een topic om wat aankoopadvies in te winnen bij jullie

Ik zoek een?
Kleine kleuren scannen die meteen dubbelzijdig kan scannen en via wifi bestanden kan opslaan op een NAS/computer (in mijn geval een Mac, dus graag ook Mac driver support). Net zoals velen heb ik stapels aan papierwerk wat ik wil digitaliseren om zo voor eens en altijd van alle papierwerk af te zijn. Snelheid en formaat zijn uiteraard belangrijk omdat ik de scanner op een makkelijk bereikbare plek in zicht wil plaatsen en niet te veel tijd wil kwijt zijn aan scannen.

Wat is je budget?
Ongeveer 300 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het maar goede support heeft voor Mac en liefst voor de ingebouwde software van de Mac zonder dat ik allemaal troep software ernaast moet installeren.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mac systeem op het lokale netwerk waar ook een NAS op staat, zou mooi zijn als de scanner ook op een NAS lokatie kan opslaan waar vandaan ik dan alles kan sorteren en nog een keer kan backuppen (handmatig).

EDIT: ik heb zelf al onderzoek gedaan en kom een aantal modellen van de bekende merken tegen. Weinig goede informatie te vinden. De enkele reviews die ik tegenkom lijken heel eenzijdig en bijna gesponsord te zijn door merk x, y of z.

[Voor 9% gewijzigd door dangerpaki op 02-05-2015 12:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dangerpaki
niemand???

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 669966
  • Registratie: april 2015
  • Niet online
ik zou zeggen de canon 9000f, voor zover ik weet kan die alles en is uitgeroepen tot de beste en snelste scanner.

pricewatch: Canon Canoscan 9000F Mark II

• dangerpaki
Bedankt voor je tip.
Helas voldoet deze niet aan mijn eisen. Dat is het probleem.

Dus mocht er iemand nog goede tips hebben dan sta ik daar uiteraard voor open.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True