Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Magua
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 23:57
Ik zoek een
Chinese high end smartphone van 4,7 inch of minder. Ik zoek me rot naar zo'n ding. Het zou moeten bestaan, maar ik kan alleen maar van die lappen van 5,5 inch vinden. Of oude modellen van een paar jaar geleden. Is de kleine smartphone nou echt helemaal taboe geworden? Budget is minder belangrijk. Laten we zeggen tot 400 €.

[ Voor 8% gewijzigd door Magua op 02-05-2015 12:11 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46
Wat is je budget?

• Magua
Budget is minder belangrijk. Laten we zeggen tot 400 €

• 418O2
Jiayu g5s al bekeken? 5" is echt te groot?

• JaapN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-11 17:02
Als je zo'n hoog budget hebt is iets als de Z3 Compact dan geen betere optie? Is direct in Nederland beschikbaar, en je weet dat je nog wel even updates krijgt.

• Magua
Ik zou graag een Chinees hebben. Dat vind ik gewoon een leuk idee. En ik vind 5 inch inderdaad echt te groot. Ik wil het liefst een 4,5 inch. 4,7 inch is al een concessie, omdat ik bang ben dat er anders echt niets bestaat.

• 418O2
http://www.kimovil.com/en/compare-smartphone-prices

Daarmee kom je een eind denk ik

• Magua
Ja, die had ik ook al gevonden. Toch lukt het mij niet om daarmee een geschikte smartphone te vinden. Alle kleinere modellen zijn voor low budget bedoeld. Ze hebben dan maar 1 GB RAM en/of maar 8 GB ROM. Dat vind ik te weinig.

• Magua
Ik heb er nu toch een gevonden, de Meizu MX2 http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-meizu-mx2
Die heeft 2GB RAM en 16 GB ROM. Maar helaas geen 4G, en ook geen SD slot. Dus is al met al toch niet zo aantrekkelijk. Ben ik dan echt de enige met deze wens?

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:46

Sorbo

Uw hulp in huis!

De MX2 zou ik zeker geen High-end meer durven noemen. Hij komt uit eind 2012 en heeft de processor die ook in de Galaxy S3 en Note 2 zat, en die kun je voor een betere prijs vinden dan deze MX2.

High-End en sub-4.7 inch gaan gewoon niet samen op dit moment. De vraag is er zeker (ik zou ook graag een 4.7 inch high-end toestel willen), maar fabrikanten zien er geen brood in. De trend ligt momenteel gewoon bij de 5-inchers en phablets.

Overigens heb ik ook gekeken voor een chinaphone met highend specs, maar ze hebben voor mij toch teveel nadelen. Missende 4G frequenties, slechte updateprogramma's en hardware die vaak toch iets mist.

Je kunt eventueel nog kijken naar de LG G2, die heeft dan wel een 5.2 inch scherm, maar heeft met zijn compacte buitenmaten ongeveer het formaat van een iPhone 6: http://www.phonearena.com...act/phones/8346,7969,8744

Ik heb de Z3 Compact ook geprobeerd, en hoewel ie heerlijk snel is vond ik het scherm niet prettig. Ik zit momenteel op een iPhone 6, maar ga denk ik de overstap weer maken naar een groter android toestel omdat het beperkte geheugen en de niet-uitbreidbare opslagruimte mij toch storen.
Pagina: 1