Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Is het compatibel met elkaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• calvinwinkel
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 23-05-2017
Ik ben bezig met een Game pc van ongeveer €900,- te bouwen en ik heb een lijstje gemaakt met onderdelen die ik ga kopen maar ik weet niet of alles compatibel is met elkaar of dat het misschien geen verstandige keuze is :/ ik zou graag wat advies willen krijgen.

De onderdelen die ik ga halen is:

Processor > Intel core i7-4790K> Azerty.nl > €370,-
Moederbord > Gigabyte z97p-D3> Alternate > €86,00

Werkgeheugen > Kingston hyperX fury 8 RAM black

Grafische kaart > MSI Geforce GTX 960 gaming 2gb

Hardeschijf > Seagate barracuda 1TB hdd

Behuizing > Sharkoon VG4-W Green

Voeding > cooler master b600

Opstische driver > Samsung SH-224DB

De optische driver, voeding en behuizing heb ik al gekocht daar ben ik ook zeer tevreden over.

HELP! :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Waarom kies je een i7 4790K en de 960 gaming als videokaart voor een game PC?
Zou je niet beter een 970 GTX kunnen halen met een i5 4460 processor?

Leest eerst even CAA beleid en Handleiding Pricewatch zodat we je beter verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 01:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste calvinwinkel, welkom op het forum. Om je beter van dienst te zijn kan je beter een topic openen in Desktop Aankoopadvies. Lees hiervoor éérst even DAA beleid door, zodat je weet wat er van je verwacht wordt. Ik ga ervanuit dat alles dan verder voor zich spreekt.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True