Snel dat forum :)

Pagina: 1
Acties:

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 11:58
Het kan aan mij liggen maar ik merk toch echt duidelijk verschil hier met @home. Het forum is echt duidelijk sneller.

Is dat nou ook echt zo (heb geen vergelijkende ping tijden) of ligt het aan mij (op dit vroege uur)? :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Yooohooooo, het is hier ook leeekkkurrr snelluuurrr :P (zowel nu als overdag :P )

Verwijderd

En nu maar hopen dat het ook een beetje stabiel is!!!
dan is iedereen tevreden.

/Edit

maar het is idd een stuk sneller!!!! houden zo

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 03:16 schreef MarcyDarcy het volgende:
....> duidelijk sneller.

Is dat nou ook echt zo (heb geen vergelijkende ping tijden) of ligt het aan mij (op dit vroege uur)? :)
Op dit vroege uur is het forum bij mij inderdaad ook weer lekker op snelheid, vandaag overdag duurde het lang voordat een forumpagina werd geopend. :(

Heb ook @home.

Verwijderd

17juni2001-4.03u om de een of andere vage reden gaf arshia.tweakers.net, net als vanmiddag af en toe, de volgende fout....

Cannot find server or DNS Error

Wat nu :?
ligt dit aan tnet of aan @home????
Wie heeft een goede verklaring?

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op zondag 17 juni 2001 04:05 schreef Zipje het volgende:
17juni2001-4.03u om de een of andere vage reden gaf arshia.tweakers.net, net als vanmiddag af en toe, de volgende fout....

Cannot find server or DNS Error

Wat nu :?
ligt dit aan tnet of aan @home????
Wie heeft een goede verklaring?
same here in België
verklaring: dns servers updaten is traag proces. Waarom dan de ene keer wel andere niet? dns round robin?? Lijkt me niet logisch maar anders weet'k het ook niemeer

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 04:12 schreef poohbeer het volgende:

[..]

same here in België
verklaring: dns servers updaten is traag proces. Waarom dan de ene keer wel andere niet? dns round robin?? Lijkt me niet logisch maar anders weet'k het ook niemeer
mogelijk heeft kees of wie dan ook met dns bezig is geweest een aantal maal achter elkaar een dns aanpassing cyberspace ingestuurd????

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

nou, ik weet niet hoe het nu met de verbindingen van anderen is, maar hier (@home groningen) heb ik het forum werkelijk nog nooit zo langzaam gezien :( er is werkelijk bijna geen doorkomen aan, zit hier gewoon minutenlang een bladzijde in te laden terwijl dat voorheen in een paar seconden gebeurde.... :( :(

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Thefirstikke
  • Niet online
Het forum is vandaag in tegenstelling tot de afgelopen paar dagen erug snel!!!! * Thefirstikke is blij :)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Hiero met chello nooit langzaam geweest :D

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Floor-is

5.2

Op zondag 17 juni 2001 13:28 schreef kamstra het volgende:
nou, ik weet niet hoe het nu met de verbindingen van anderen is, maar hier (@home groningen) heb ik het forum werkelijk nog nooit zo langzaam gezien :( er is werkelijk bijna geen doorkomen aan, zit hier gewoon minutenlang een bladzijde in te laden terwijl dat voorheen in een paar seconden gebeurde.... :( :(
ADSL, MXstream (Fast/Extra/whatever) hier in Utrecht, de pagina's _vliegen_ gewoon binnen...

Bericht hierboven

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
ADSL Basic, 't ging altijd al als een trein, nu gaat 't nog ietsjes sneller :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Steije
  • Laatst online: 04-02 09:29
Zelfs met een 33k6 modem is het snel :9

(Ik heb ook adsl hoor, daar niet van :) )

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

't Valt me tegen ;(

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hmm, vaag zeg, dat het bij de één blijkbaar heel erg hard gaat en bij de ander niet vooruit te branden, terwijl mijn verbinding toch echt prima is met andere sites...

• Steije
Op zondag 17 juni 2001 13:43 schreef kamstra het volgende:
hmm, vaag zeg, dat het bij de één blijkbaar heel erg hard gaat en bij de ander niet vooruit te branden, terwijl mijn verbinding toch echt prima is met andere sites...
heb je http-compressie uit staan?

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op zondag 17 juni 2001 13:45 schreef steije het volgende:

[..]

heb je http-compressie uit staan?
nee, en het lijkt me toch ook erg vreemd dat dat er iets mee te maken heeft, want andere pagina's doen het toch wel gewoon snel ...? lijkt me dan toch een ander probleempje...maarreuh, 't gaat al wel weer wat sneller nu :)

• Steije
Op zondag 17 juni 2001 13:51 schreef kamstra het volgende:

[..]

nee, en het lijkt me toch ook erg vreemd dat dat er iets mee te maken heeft, want andere pagina's doen het toch wel gewoon snel ...? lijkt me dan toch een ander probleempje...maarreuh, 't gaat al wel weer wat sneller nu :)
mooi :)

Verwijderd

Het blijft variabel, de snelheid is zeker een aantal malen langzamer dan een week geleden...
@home gebeld of er mischien in mijn regio een storing was, eerstelijns help-mutsje zei dat er idd een probleem was, maar kon niets zeggen over de aard en de duur en wilde me tevens niet doorverbinden met meer ervaren medewerkers... ligt het nu aan mij of? ???? :? weethetnietmeer

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Het is hier ook retesnel....gelukkig :).

Verwijderd

Hier ook! Maar heb dan ook @home!

Verwijderd

Lekker snel idd.

Ook met ISDN.

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Hier is het ook supersnel, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik ben overgeschakeld naar ADSL terwijl er DNSproblemen waren :)

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
* HappyFun vindt ook snel maar!!!!

Als ik op "<-- Vorige" klik van IE5.5 dan moet ik 2x erop klikken wil ik vorige "pagina" zien :(

Defunctus Deo Juvente

Pagina: 1