Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om nieuwere games zoals gta v en toekomstige games op high-ultra te draaien (1080p) en verder misschien wat tekstverwerking met word.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De computer ga ik zelf assembleren, ik zat aan een budget te denken van +/- 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een r9 290 van xfx met DD koeler
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 8gb ram geheugen, een goeie voeding, minimaal 1tb hardeschijf (ssd is geen must) en alle andere onderdelen zoals processor, mobo, koeling en kast. Windows licentie en accessoires zoals muis en toetsenbord heb ik al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, ik heb voorheen wel alleen maar intel processors gebruikt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast moet niet al te groot zijn, geluidsniveau maakt niet zo heel veel uit. Veel ruimte voor cable management is wel handig.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel maar ook dit is geen must.
Ik heb snel even een lijstje gemaakt met onderdelen die een goeie rating hebben:
2e hands is ook een optie maar waar moet ik dan vooral naar kijken?
Ik ben van plan om nieuwere games zoals gta v en toekomstige games op high-ultra te draaien (1080p) en verder misschien wat tekstverwerking met word.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De computer ga ik zelf assembleren, ik zat aan een budget te denken van +/- 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een r9 290 van xfx met DD koeler
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 8gb ram geheugen, een goeie voeding, minimaal 1tb hardeschijf (ssd is geen must) en alle andere onderdelen zoals processor, mobo, koeling en kast. Windows licentie en accessoires zoals muis en toetsenbord heb ik al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, ik heb voorheen wel alleen maar intel processors gebruikt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast moet niet al te groot zijn, geluidsniveau maakt niet zo heel veel uit. Veel ruimte voor cable management is wel handig.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel maar ook dit is geen must.
Ik heb snel even een lijstje gemaakt met onderdelen die een goeie rating hebben:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,95 | € 183,95 |
1 | ASRock H81M-HDS | € 46,50 | € 46,50 |
1 | XFX R9 290 4GB Double Dissipation Edition | € 0 | € 0 |
1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 50,51 | € 50,51 |
1 | BitFenix Phenom Micro-ATX Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,50 | € 52,50 |
1 | Antec VPF Series 450W | € 44,65 | € 44,65 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 89,- | € 89,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 550,01 |
2e hands is ook een optie maar waar moet ik dan vooral naar kijken?
[ Voor 24% gewijzigd door Dragon4red8 op 02-05-2015 18:30 ]