Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer moet het doen voor internet surfen en voor kleine spelletje(geen graphische power nodig). Hij is namelijk voor mijn grootvader
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen budget, maar niet idioot duur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis en toetsenbord gaan mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet bijster veel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een CPU die het allemaal prima draait. Daarnaast een moederbord met zoveel mogelijk beeld aansluitingen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, vooral dat hij het doet
Ga je overklokken?
Nee
Dit is mijn idee tot nu toe. Volgensmij is dit wel prima. En ja, ik weet dat een i5 4460 overkill is, maar mijn opa stond erop dat het een i5 werd, dus dan maar gelijk een goeie(geld is toch geen issue). Dit is voor de rest vooral een laatste check.
Stel ik zou er wel iets redelijkers in doen, zou ik dan voor een i3 of een G3258 gaan?
De computer moet het doen voor internet surfen en voor kleine spelletje(geen graphische power nodig). Hij is namelijk voor mijn grootvader
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen budget, maar niet idioot duur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis en toetsenbord gaan mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet bijster veel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een CPU die het allemaal prima draait. Daarnaast een moederbord met zoveel mogelijk beeld aansluitingen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, vooral dat hij het doet
Ga je overklokken?
Nee
Dit is mijn idee tot nu toe. Volgensmij is dit wel prima. En ja, ik weet dat een i5 4460 overkill is, maar mijn opa stond erop dat het een i5 werd, dus dan maar gelijk een goeie(geld is toch geen issue). Dit is voor de rest vooral een laatste check.
Stel ik zou er wel iets redelijkers in doen, zou ik dan voor een i3 of een G3258 gaan?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,95 | € 183,95 |
1 | MSI B85M-G43 | € 70,82 | € 70,82 |
1 | Fractal Design Core 1100 | € 26,95 | € 26,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,50 | € 52,50 |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 34,95 | € 34,95 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 100,95 | € 100,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 470,12 |