Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paulvitesse
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 26-09 08:50
Als ik tv of een blu-ray kijk op mijn Samsung tv (5 series) doet het geluid het prima van de TV zelf, geen vertraging of iets. Maar ik heb sinds kort een Samsung Soundbar (HW-H355). Verbonden met de tv via een Optische audio kabel. Er zit een behoorlijke vertraging op het geluid via de soundbar. Zowel als ik tv kijk als ik een film kijk. Iemand misschien een oplossing? Misschien een bepaalde instelling op te tv?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-09 12:22

Mikayu

.srt

AV sync van je soundbar aanpassen
Handleiding lezen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paulvitesse
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 26-09 08:50
Ja, die staat al op 0 ;). Kan hem alleen op +0.5, 1.0 etc. zetten. Maar hij loopt al achter, dus dat is niet nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:22

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Omgekeerde wereld: Beeldbewerking/verbetering op je tv aanzetten zodat het beeld vertraagd wordt? :P

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 23-09 14:38
Ik zou de soundbar gewoon analoog aansluiten op de tv.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TokoDude
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 23-09 17:21
Als je soundbar is aangesloten op je tv, moet je de geluids instellingen van je TV wijzigen.
AV-Sync 

(Ik had dit probleem ook met mijn soundbar)

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True