Ik overweeg om de KPN Smart 400 te kopen, maar het geheugen is wel iets: 4gb. Waarschijnlijk komt het op neer dat ik 2.9GB over heb. Nou kan ik al mijn foto's op een bijgeleverde SD-kaart zetten maar ik vraag me af of het echt zin heeft om Instagram, Whatsapp, Snapchat, Messenger en Android Wear erop te gaan zetten zonder dat mijn geheugen vol raakt. Ik hoor graag van jullie!
Ik vroeg me even af wat een "KPN Smart 400" was, blijkbaar is het een ZTE Blade Apex 2.
My favorite programming language is solder.
4GB is niet heel ruim. Veel apps zullen hun data zo veel mogelijk op de SD neerzetten, maar toch zal je geheugen langzaamaan dichtslibben door groeiende apps.
Ik zou je aanraden om een ander toestel te kiezen, zoals bijvoorbeeld de Moto E 2015 (4G): pricewatch: Motorola Moto E 4G/LTE (2de gen.) Zwart
Deze is 20 euro duurder dan de Smart 400, maar is het waard omdat:
- Hoger resolutie scherm, zelfde formaat
- Snelle recente processor + 1GB RAM
- 8GB + MicroSD slot
- Grotere batterij
- Goede ondersteuning vanuit Motorola, zo wordt de E bijvoorbeeld al uitgeleverd met Android 5.0
Ik zou je aanraden om een ander toestel te kiezen, zoals bijvoorbeeld de Moto E 2015 (4G): pricewatch: Motorola Moto E 4G/LTE (2de gen.) Zwart
Deze is 20 euro duurder dan de Smart 400, maar is het waard omdat:
- Hoger resolutie scherm, zelfde formaat
- Snelle recente processor + 1GB RAM
- 8GB + MicroSD slot
- Grotere batterij
- Goede ondersteuning vanuit Motorola, zo wordt de E bijvoorbeeld al uitgeleverd met Android 5.0
Hoeveel geheugen je nodig hebt is puur persoonlijk. Je kan de applicatiegrootte checken op Google Play en dan zelf je afweging maken. Dit topic is dus ook weinig zinvol en gaat daarom op slot.
Dit topic is gesloten.