Toon posts:

BenQ RL2455HM??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Monitor, met degelijk ingebouwde luidsprekers (ter vervanging van mijn Logitech S120 speakers)

Ik gebruik nu al 1 jaar de Philips 226V4LAB (22 inch)monitor, destijds voor maar €99 kunnen kopen. Nu zie ik echter een leuke deal voorbij komen: de BenQ voor maar €125!!

Wat is je budget?
max. €130

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik kijk veel anime en heel soms films. Game eigenlijk nooit meer, maar als ik het wel doe, dan voornamelijk: Street Fighter, GTA
Videokaart: Raedon HD 7870 series

Is het de upgrade waard?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 19:33 ]

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Waarom wil je je monitor vervangen. Als je dan toch je TN-scherm vervangt, zal ik juist geen TN-scherm als vervanging pakken...

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:37

deepvreezo

Redacteur
Waarschijnlijk is hij qua beeld niet echt beter. Ingebouwde luidsprekers van een computermonitor zijn meestal niet al te best, de RL2455HM is daarop geen uitzondering (ik heb ze zelf gehoord :) ). Dus, wil je beter geluid, koop dan een fatsoenlijke geluidsset. Wil je beter beeld, spaar dan door voor een goede monitor (en behoud vooral de losse speakers).

Verwijderd

Topicstarter
Die Logitech S120 speakers is een echte ramp >:(
Als ik mijn koptelefoon erop aansluit hoor ik een zwaar irritante ruis, deze verdwijnt pas als ik de geluidsknop helemaal naar boven draai (dus op z'n hardst), maar dan komt er een ander irritant geluid voor in de plaats (een hoge piep toon)

Wat betreft de monitor...
Ik heb maar €130 te besteden en voor die prijs kun je gewoon geen monitor kopen met IPS paneel (zelfs een 22'' niet). Dus dan houd het helaas op. Mijn huidige monitor doet het ook gewoon nog perfect, dus.

Wat ik dus beter kan upgraden, speakers!
Mijn lijstje:
Creative Gigaworks T20 voor €40.
Logitech Z320 voor €39,60
Creative Inspire T10 voor €32

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 20:15 ]

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik heb zelf deze
pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
A-MVA paneel welke mij zeer goed bevalt na een 19" TN Fujitsu Siemens.

Hij is wel 169, das 40 boven jouw budget. Volgens mij heb ik iets minder betaald, maar dat was september vorig jaar.

pricewatch: LG 24MP55HQ-P Zwart

150.60 IPS

pricewatch: Samsung S24D390HL Blauw, Zwart

157.90 PLS ?

Vrees dat je beter een maandje door kan sparen.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:19

br00ky

Moderator Harde Waren
En anders is er altijd nog de oude, vertrouwde pricewatch: BenQ GW2265HM Zwart. Met zijn AMVA scherm zeker een aanrader voor je film/anime hobby.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-02 02:59
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:06:
Die Logitech S120 speakers is een echte ramp >:(
Als ik mijn koptelefoon erop aansluit hoor ik een zwaar irritante ruis, deze verdwijnt pas als ik de geluidsknop helemaal naar boven draai (dus op z'n hardst), maar dan komt er een ander irritant geluid voor in de plaats (een hoge piep toon)

Wat betreft de monitor...
Ik heb maar €130 te besteden en voor die prijs kun je gewoon geen monitor kopen met IPS paneel (zelfs een 22'' niet). Dus dan houd het helaas op. Mijn huidige monitor doet het ook gewoon nog perfect, dus.

Wat ik dus beter kan upgraden, speakers!
Mijn lijstje:
Creative Gigaworks T20 voor €40.
Logitech Z320 voor €39,60
Creative Inspire T10 voor €32
Even een vraag/tip. Als je huidige monitor het nog perfect doet, waarom dan niet even door sparen tot je wat meer geld hebt voor een iets duurdere en betere monitor? Lijkt mij namelijk een iets betere investering, eerlijk gezegd.

• jeffreygek1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-02 10:23
br00ky schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 21:25:
En anders is er altijd nog de oude, vertrouwde pricewatch: BenQ GW2265HM Zwart. Met zijn AMVA scherm zeker een aanrade je film/anime hobby.
Ik heb dit exemplaar zelf ook door het AMVA is zwart ook echt zwart en daardoor heb je een enorm goed contrast waardoor je film van het scherm spat, maar de ingebouwde speakers heb je weinig aan(net zoals iederander monitor) en daarom zou ik voor film toch een los 5:1 setje nemen want dit doet echt wonderen.

Succes verder
Pagina: 1