Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Voor de PC: XBOX One controller of 360 controller?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cedal
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 20:16
Hey :)
Komend weekend heb ik sinds tijden weer een weekend vrij, en wil van een bekabelde 360-controller upgraden naar een draadloze. Welke is fijner, de One of de 360 controller?

(Grotendeels persoonlijke smaak natuurlijk, maar gooi maar wat je ervan vind ;) )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Loop naar een winkel en je weet het.

39

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 16:21
De Xbox One controller is (nog) niet draadloos te gebruiken op de PC.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cedal
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 20:16
Een vriend raadde mij de draadloze versie af - hij had inmiddels de bekabelde versie gekocht en zijn draadloze verkocht.

Het batterij systeem werkt volgens hem niet prettig en de controller heeft dan toch nog een basisstation nodig.

Dus nothing changed

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
Het gaat er toch om welke je zelf het fijnst vindt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 08-09 21:54
Na de aanschaf van mijn xbox one heb ik direct dopjes gekocht om over de duimsticks te doen. Die zijn veel te ruw. Ik had na 2 uur fifa al pijnlijke duimen. Maar met die dopjes moet ik zeggen dat ik hem fijner vind dan mijn oude xbox 360. De LB/LF en RB/RF knoppen klikken in hun plek nu.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True