Hallo,
Ik ben op zoek naar een laptop van ongeveer €400-550. Vrij basic dus.
De laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor op het internet te surfen en wat lichte programma's als teksten schrijven of muziek luisteren (itunes). Games oid zal niet gedaan worden.
Windows is prima. Minimaal 8gb is denk ik tegenwoordig wel een vereiste. 4gb wordt snel traag(?).
En een SSD schijf.
Nu heb ik wat rondgekeken, maar een keuze is lastig te maken. Het april basislaptop forum heeft mij niet veel geholpen. Verder zijn er best veel opties, maar ik wil beste kwaliteit voor mijn geld.
Het maakt niet heel veel uit of het een 13' of 15' inch is. 15 zou wel fijner zijn als het kan voor zo een budget.
Verder heb ik heb heb geen specifiek merk in mijn hoofd.
Als iemand tips heeft voor een laptop rond dit bedrag zal dit mij enorm helpen!
P.S. Ik ben zo stom geweest om de titel niet af te maken.
Thx
Ik ben op zoek naar een laptop van ongeveer €400-550. Vrij basic dus.
De laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor op het internet te surfen en wat lichte programma's als teksten schrijven of muziek luisteren (itunes). Games oid zal niet gedaan worden.
Windows is prima. Minimaal 8gb is denk ik tegenwoordig wel een vereiste. 4gb wordt snel traag(?).
En een SSD schijf.
Nu heb ik wat rondgekeken, maar een keuze is lastig te maken. Het april basislaptop forum heeft mij niet veel geholpen. Verder zijn er best veel opties, maar ik wil beste kwaliteit voor mijn geld.
Het maakt niet heel veel uit of het een 13' of 15' inch is. 15 zou wel fijner zijn als het kan voor zo een budget.
Verder heb ik heb heb geen specifiek merk in mijn hoofd.
Als iemand tips heeft voor een laptop rond dit bedrag zal dit mij enorm helpen!
P.S. Ik ben zo stom geweest om de titel niet af te maken.
Thx
[ Voor 10% gewijzigd door Pablo11392 op 01-05-2015 15:55 ]
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White