Toon posts:

Vraag mbt Sata schijf (extern naar intern)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Externe WD schijf uit de behuizing gehaald en direct in me pc op de Sata aansluiting aangesloten. Echter nu geeft hij aan dat de ruimte niet geïnitialiseerd is / ruimte niet toegewezen.
Hij geeft de volgende melding:schijven dienen geïnitialiseerd te worden voordat u er via beheer voor logische schijven toegang tot kunt krijgen. Met de keuze MBR (Master boot record) of GPT (GUID-partitietabel).

De schijf heeft altijd netjes gewerkt en wanneer ik hem weer terug in de externe behuizing stop blijft hij hem niet herkennen en deze melding geven. echter "durf" ik dit niet te bevestigen want dan ben ik waarschijnlijk mijn data kwijt.

Iemand ideeën hoe dit is ontstaan en nog belangrijker hoe dit op te lossen zonder data verlies?

Leonard

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 15:34 ]

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Wat voor WD schijf was dat precies? (welke behuizing)

Verwijderd

Topicstarter
MYBOOK, wd 1,5 tb wd caviar green

• -Venom-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:20
Er zit nogal verschil in de verschillende my books dus een typenummer zou handig zijn in dit geval

Verwijderd

Topicstarter
wd mybook 1110 usb device

Mijn probleem lijkt hierop maar ik snap het niet om eerlijk te zijn: http://www.tomshardware.c...-data-lost-partition-data

Thanks

Verwijderd

Topicstarter
EaseUS software gebruikt alle info van de schijf terug gehaald, verder over en uit.
Pagina: 1