PC Build
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, en daarbij nog de standaard Office-programma's, heb hier al een kopie van liggen thuis.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €450 - €500. Het liefst nog lager als het kan, als het maar niet ten koste gaat van de kwaliteit!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een beeldscherm, muis, en toetsenbord. Koptelefoon en boxen heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Was vroeger erg fan van nVidia, nu het erop aan komt lijkt het me qua prijs verstandiger om de AMD kant op te gaan. Sowieso een degelijke videokaart en een prima processor, het liefst ook een 1TB harde schijf met 7200rpm. RAM het liefst 2x4GB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als videokaart wil ik graag een nVidia, maar als er een gigantisch verschil in prijs zit tussen 2 videokaarten met dezelfde specs, dan zou ik misschien een AMD overwegen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik, geluidsniveau maakt allemaal niets uit.
Ga je overklokken?
Bij het begin niet, misschien als ik iets meer ervaring heb met het tunen.
Ik had zelf al een build samengesteld, maar de prijs hiervan was ca. €550 euro, iets te hoog gegrepen. Weten jullie of ik op een paar punten de prijs kan laten zakken?
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, en daarbij nog de standaard Office-programma's, heb hier al een kopie van liggen thuis.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €450 - €500. Het liefst nog lager als het kan, als het maar niet ten koste gaat van de kwaliteit!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een beeldscherm, muis, en toetsenbord. Koptelefoon en boxen heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Was vroeger erg fan van nVidia, nu het erop aan komt lijkt het me qua prijs verstandiger om de AMD kant op te gaan. Sowieso een degelijke videokaart en een prima processor, het liefst ook een 1TB harde schijf met 7200rpm. RAM het liefst 2x4GB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als videokaart wil ik graag een nVidia, maar als er een gigantisch verschil in prijs zit tussen 2 videokaarten met dezelfde specs, dan zou ik misschien een AMD overwegen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik, geluidsniveau maakt allemaal niets uit.
Ga je overklokken?
Bij het begin niet, misschien als ik iets meer ervaring heb met het tunen.
Ik had zelf al een build samengesteld, maar de prijs hiervan was ca. €550 euro, iets te hoog gegrepen. Weten jullie of ik op een paar punten de prijs kan laten zakken?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Gigabyte F2A88X-D3H | € 72,- | € 72,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB FTW ACX Cooler | € 158,95 | € 158,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 58,80 | € 58,80 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 PC3-12800 | € 75,31 | € 75,31 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 56,95 | € 56,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 547,46 | |
Alvast bedankt!
[ Voor 46% gewijzigd door Tyramisu op 01-05-2015 15:48 . Reden: Productlijst ]