Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jasperwww
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 03-12-2018
ik zit te denken aan een upgrade maar ik weet niet of dit goed gaat werken met mijn mobo, heeft iemand ervaring met deze combinatie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:45

br00ky

Moderator Harde Waren
Genoeg mensen met ervaring, en die zullen je allemaal vertellen dat die bord je octocore gaat doen throttelen.

Maarre, nou stonden er allemaal nuttige vragen die je om de één of andere reden hebt weggehaald. Advies geven wordt daardoor moeilijk, zo niet onmogelijk zonder eerst allemaal simpele vragen te gaan stellen. Ik sluit dan ook je topic. Je kunt altijd weer een nieuw topic openen, maar laat die vragen dan ook staan en beantwoord ze punt voor punt.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True