wazig CS probleem

Pagina: 1
Acties:

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Sinds ik een andere vga kaart heb (gforce2 mx400) heb ik een max fps van 50.0 en daar blijft ie ook mooi staan tenzij een of ander onverlaat met smokegrenades gaat strooien. Het maakt niet uit in welke resolutie ik speel.
Oude kaart er weer in en hopla prima boven 50 fps (helaas alleen in lage resoluties). die nieuwe kaart erin en jahoor 50 fps.
Iemand een idee?
BTW faxfps heeft op 72 gestaan en heb ik nu op 99 gezet, maar het mag niet baten het lijkt hier kaart gebonden.

Verwijderd

misschien dom , maar op hoeveel hertz draait je monitor? en hoe staat 'wait for vsync'?

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-10 23:19
Welke kaart had je hiervoor ?

• SilentStorm
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

niet direct relevant, maar je hebt behalve fps_max ook fps_modem. Die moet je dan ook verschuiven..

Localhost is where the heart is

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

ow enne In display property's -> settings -> advanced -> gforce2 mx400 -> additional ->opengl, vind je een aantal opties om met je gk te prutsen. Je kunt hier iig eens gaan prutsen met de vsync. Zet deze ns op always off. Als ie nu hoger komt, is dat omdat de monitor het niet bij kan houden. Onder display property's -> settings -> advanced -> monitor is een tabje waar je je verticale refreshrate kan veranderen. Zet deze eens op 75 en kijk of ie nu wel hoger komt? (als vsync weer aanstaat)

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 02:36 schreef Fakir het volgende:
Sinds ik een andere vga kaart heb (gforce2 mx400) heb ik een max fps van 50.0 en daar blijft ie ook mooi staan tenzij een of ander onverlaat met smokegrenades gaat strooien. Het maakt niet uit in welke resolutie ik speel.
Oude kaart er weer in en hopla prima boven 50 fps (helaas alleen in lage resoluties). die nieuwe kaart erin en jahoor 50 fps.
Iemand een idee?
BTW faxfps heeft op 72 gestaan en heb ik nu op 99 gezet, maar het mag niet baten het lijkt hier kaart gebonden.
Ik heb een GeForce1 en ik heb precies het zelfde probleem !

spel draait als een tierelier en als ik met rookbommen ga gooien (vind ik nou eenmaal leuk) krijg ik een vette lag in mijn bewegingen...

Verwijderd

Nieuwste drivers?
Wat voorn procesor?

• Fakir
Bedankt voor alle reacties. Het zat hem idd in het vsync gebeuren. Nu haal ik weer geile waarden :P

• Fakir
Op zondag 17 juni 2001 23:35 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]
spel draait als een tierelier en als ik met rookbommen ga gooien (vind ik nou eenmaal leuk) krijg ik een vette lag in mijn bewegingen...
Dus jij bent dat steeds die met rookbommen gooit. Dan schiet ik jou voortaan wel als eerste >:)

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je lagt als de tierelier met rook moet kan je proberen in de console: fastsprites 0 1 of 2 geloof ik :)
even expirimenteren daarmee (is wel wat minder mooi de rook maar ja, als je maar mensen neer kan schieten ipv rondschokken :P)

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

ik een hele tijd direct3d gebruikt maar opengl is toch wel wat sneller , als jullie net zo dom zijn als mij is dit misschie nog een optie?

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Als de mietjes misschien kun je de smoke uitzetten ik doe toch geen cheater-strike meer want het wordt me wat te gek hoor wat je allemaal niet ziet!!!! Mensen die bij de tegenstander beginnen of skinhack ook triest en dan niet de headshot mode <-(*o*)-<

:( :( :( :(

Verwijderd

speel je in OpenGL, zo niet doe dat dan wel, scheel ook een hoop

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

blij je van dienst te kunnen zijn.. rook kun je idd misschien beter op '2' zetten (lelijkst maar snelst). let ook op 'pushlatency' (-de helft van je normale ping), rate (aanpassen aan server. Bij kabelverbinding is 6000 mooi, modemverbinding 2 of 3000. (uitproberen!!!)
je kunt je verbinding tsjekken met 'net_graph 3'

Pagina: 1