Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Fysieke RAM opruimen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matthanic
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 09-09 23:48
Goedendag Tweakers!

Als ICT'er heb ik zeer veel RAM rond liggen zowel oud als nieuw en ik kan niet echt een goede manier vinden om dit op te bergen. Het wordt vaak een rommeltje zoals dit:
http://i.imgur.com/qnNbL6N.jpg

Mijn vraag is:
Hebben de Tweakers nog handige, grappige, interessante speciale manier om hun RAM op te bergen/gesorteerd op te bergen? =3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

Oxygen Updater Administrator

DDR3 kan je nog wel makkelijk verkopen als je er een overvloed aan hebt. Anders kan je nog je pc's upgraden met dat RAM? Tenzij het natuurlijk allemaal DDR en DDR2 is natuurlijk :P.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-09 12:06
Ik ben gewoon bij een lokale computer boer langsgeweest en heb om een doosje gevraagd. Vaak als zij bulk bestellen dan komt het in een mooi doosje, die ze weggooien...

edit: zoiets klik

[Voor 23% gewijzigd door Meekoh op 01-05-2015 10:59]

Computer says no

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matthanic
Het is DDR 2 en 3 maar is voor school PC's op me werk ;3

Ik dacht dat het misschien een snelbinder zou werken alleen zijn die wat groot. Dus eigelijk iets als een snel binder maar dan kleiner zou handig zijn =P

Dat doosje klinkt ook mooi! =3

EDIT: Dat doosje is super gaaf! netjes!

[Voor 7% gewijzigd door Matthanic op 01-05-2015 11:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

Oxygen Updater Administrator

Ik snap precies wat je bedoelt. Zelf heb ik een grote opberg doos kist kast dingest :P. Zoiets als dit Jammer genoeg is het een wirwar van kabels en andere troep :P.
Meekoh schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:56:
Ik ben gewoon bij een lokale computer boer langsgeweest en heb om een doosje gevraagd. Vaak als zij bulk bestellen dan komt het in een mooi doosje, die ze weggooien...

edit: zoiets klik
Oeh, dat ziet er echt super vet en handig uit! d:)b

[Voor 50% gewijzigd door AnonymousWP op 01-05-2015 11:06]

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matthanic
AnonymousWP schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:02:
Ik snap precies wat je bedoelt. Zelf heb ik een grote opberg doos kist kast dingest :P. Zoiets als dit
Haha, Ja dat kan ook. Dan heb je het ten minste op één plek.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True