Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Verwar je jezelf of mis ik iets?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
39
Mooi om te weten trouwens dat Ghostery, Noscript en nog wat van die plugins dus features op t.net laten verdwijnen
[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 30-04-2015 20:37 ]
Dus hij heeft hem gekocht van Kawa-er en hij verkoopt hem nu door.Over gekocht van andere tweaker. Werkt prima, alleen toch te veel voor mijn setup (dual core htpc) en speel grotendeels oude games.
En het product is dus uiteraard hetzelfde maar de reviews zijn voor een eerdere transactie geweest.
[ Voor 18% gewijzigd door O88088 op 30-04-2015 20:38 ]
Dat dacht ik dus ook, maar als je dan op het advertentie linkje zou klikken, moest je bij een oude advertentie uitkomen.Ronald8 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:37:
Niks verdachts aan.
Dus hij heeft hem gekocht van Kawa-er en hij verkoopt hem nu door.
En het product is dus uiteraard hetzelfde maar de reviews zijn voor een eerdere transactie geweest.
De advertentie is op 19 april gepost, de reactie ook.
Is dit dan gewoon een typisch gevalletje van, even een tweede account aanmaken.
O gewoon even een vriend vragen voor wat goede feedback?
Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Verkeerd gekeken, dacht dubbele advertentie maar is dezelfde, inderdaad erg apart, of die Kawa-er heeft de verkeerde advertentie gelinkt of toch wat aparts aan de hand...
[ Voor 45% gewijzigd door RGAT op 01-05-2015 00:33 ]
Fixing things to the breaking point...
Tenzij hij in de tijd kan reizen (en dan denk ik niet dat je een GPU van 90 euro te koop zet) zou dat indrukwekkend zijn met accounts van 5 januari 2015 en 9 september 2014.Pataar schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:49:
Is dit dan gewoon een typisch gevalletje van, even een tweede account aanmaken.