Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verdachte verkoper?

Pagina: 1
Acties:

• Pataar
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22-12-2020
Ik ben in het proces om een mooie tweedehands 7950 te kopen, maar ik kwam een verdachte koper tegen.
Het gaat hier om deze advertentie. Als je naar zijn V&A feedback gaat zie je een reactie van Kawa-er, als je dan op de link van de advertentie klikt krijg je dezelfde advertentie van Shogunfunk.
Licht aan mij, of is dit daadwerkelijk verdacht?

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:19

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Ik volg het niet helemaal, Kawa-er heeft geen actieve advertenties en op de beoordeling pagina staat duidelijk dat het om de actieve advertenties van Shogunfunk gaat:

Verwar je jezelf of mis ik iets?

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

@D4NG3R , je mist inderdaad iets. Wanneer je je adblock uitzet zie je dat het gaat om beoordeling die wederzijds is gegeven voor een nog lopende advertentie.

39

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Heb geen adblock draaien, maar wel wat andere do-not-track meuk waar Tweakers soms wat happig op reageert. Ik zie wat er word bedoeld door de TS nadat ik deze uitschakelde.

Mooi om te weten trouwens dat Ghostery, Noscript en nog wat van die plugins dus features op t.net laten verdwijnen :') ..

[Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 30-04-2015 20:37]

• O88088
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:30
Niks verdachts aan.
Over gekocht van andere tweaker. Werkt prima, alleen toch te veel voor mijn setup (dual core htpc) en speel grotendeels oude games.
Dus hij heeft hem gekocht van Kawa-er en hij verkoopt hem nu door.

En het product is dus uiteraard hetzelfde maar de reviews zijn voor een eerdere transactie geweest.

[Voor 18% gewijzigd door O88088 op 30-04-2015 20:38]

• Pataar
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22-12-2020
Ronald8 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:37:
Niks verdachts aan.

Dus hij heeft hem gekocht van Kawa-er en hij verkoopt hem nu door.

En het product is dus uiteraard hetzelfde maar de reviews zijn voor een eerdere transactie geweest.
Dat dacht ik dus ook, maar als je dan op het advertentie linkje zou klikken, moest je bij een oude advertentie uitkomen.

De advertentie is op 19 april gepost, de reactie ook.
Is dit dan gewoon een typisch gevalletje van, even een tweede account aanmaken.
O gewoon even een vriend vragen voor wat goede feedback?

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• RGAT
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Tja zou best binnen 1 dag verkocht kunnen zijn, zonder de andere kant te weten is het alleen maar gokken ;)
Verkeerd gekeken, dacht dubbele advertentie maar is dezelfde, inderdaad erg apart, of die Kawa-er heeft de verkeerde advertentie gelinkt of toch wat aparts aan de hand...

[Voor 45% gewijzigd door RGAT op 01-05-2015 00:33]

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Pataar schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:49:
Is dit dan gewoon een typisch gevalletje van, even een tweede account aanmaken.
Tenzij hij in de tijd kan reizen (en dan denk ik niet dat je een GPU van 90 euro te koop zet) zou dat indrukwekkend zijn met accounts van 5 januari 2015 en 9 september 2014. :+
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True