GTAV download snelheid enorm traag

Pagina: 1
Acties:
  • 1.068 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-07 14:25
Nou geweldig hoor. Koop je GTAV voor de PC rechtstreeks via Rockstar is de download client niet vooruit te branden!
Ik zit op 120mbit en krijg pas 14/15MB/s als ik op pauze klik en het downloaden hervat. Echter zakt het na 20 seconden drastisch in, soms wel tot 300kb/s.
We hebben het hier over een game van 60GB! Iemand hier een idee of er een torrent beschikbaar is? Ik kan geen torrent vinden helaas.
Of andere oplossing?
https://drive.google.com/...5MjNobmM/view?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 22:28

painkill

Pain(k)(ill)

Wat dacht je van gewoon wachten?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"lief dagboek" het is toch allemaal wat...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
5 uur wachten op je download, heb wel wat beters te doen. Zucht. Het is geen 2004 meer. Begrijp niet waarom de servers na 2/3 weken nog zo slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vraag je het ze...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
Leuk is dat ik geen thread aan mag maken. Moet een maand social club account hebben. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-09 22:15
Alleen daarom al gekozen voor de steam versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Hier met 40/4 van Ziggo deed ik er 3 uur over om hem via steam te downloaden. Kon mooi in die tijd mijn folders lopen.

Ps: 40mbit download is wel fijn voor die 60gb aan gta v. Tijden met 4mbit adsl 3 wii spellen van elk 4,37gb per stuk, per dag downloaden. Die 12gb ging mooi 's nachts aan :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
Zombymario schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:48:
Hier met 40/4 van Ziggo deed ik er 3 uur over om hem via steam te downloaden. Kon mooi in die tijd mijn folders lopen.
Ja Steam heeft zn zaakjes altijd in orde. Servers van rockstar zelf zijn kut! Bij elke (console) versie van GTAV is dit al het geval geweest. Had toch echt wel verwacht dat ze hier, 3 weken naar release van de PC versie, toch wel wat beter mee omsprongen.
Begrijp er ook niets van. Soms is de bandbreedte er wel, maar slechts voor 30 seconden tot 90 max. Dan kakt die weer in tot 2MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou ik heb dus gisteren hem ook gekocht om 18.00u aangezet voor te downloaden met mijn 60Mbit verbinding maar via PowerNet adapters haal ik max 4mb/ps en om 22.00u wassie klaar dus naar mijn inziens zijn de servers goed genoeg voor mij hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Rockstar's server is een lachertje, hoeft niet per se aan jou internetsnelheid te liggen

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:45

BLACKfm

o_O

Download je ergens een iso van het net via torrents of nieuwsgroepen. Als je verder niet gebruik maakt van de cracks en gewoon een legaal account gebruikt lijkt me niks aan de hand.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gaat nergens over: slotje

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1