Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gustavo678
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11 23:42
Hallo,

Ik weet niet helemaal of dit topic in het juiste subforum staat maar ik kan geen betere vinden.
Ik ga binnenkort een nieuwe telefoon halen (Honor 6) en daardoor komt mijn huidige telefoon(Acer liquid e2) op de kast te liggen. Maar nu vroeg ik mij iets af: kan ik mijn Liquid e2 niet gebruiken als Bluetooth aux adapter? Hierbij wil ik via de Honor 6 muziek kunnen afspelen op de boxen die via een aux kabel aangesloten zijn op de liquid e2. Ik wil dit graag kunnen zodat ik niet constant naar de boxen hoef te lopen.

Is hier misschien een app voor of iets anders?

Alvast bedankt

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-11 00:30
Hiervoor zou ik Google Play: Dock & Share WiFi Music Player – Android Apps on Google Play gebruiken.
Heb hetzelf ook gebruikt en gaat over wifi, dus nog beter :)

Ik raad de pro versie wel aan, anders kan je maar 10 songs streamen (pro is het echt waard) die moet je in de app kopen.

Anders zou ik zo'n ding kopen : http://www.ebay.nl/itm/161184170485 , deze heb ik zelf ook en werkt ook goed :) alleen is de range natuurlijk wat minder. Wat je niet hebt met de app van hier boven