[pw] Sliders en niet ingevulde producteigenschappen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malloot
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29

Malloot

bekijk eens wat anders

Topicstarter
Als ik in de pricewatch een slider verander van een eigenschap (in dit geval Max TDP bij 2011-3 moederborden) blijven er maar twee merken over, ook als ik hem weer terug zet op de minimale waarde, waar hij al op stond.

Wat blijkt: Alleen deze moederborden hebben op tweakers de Max TDP ingevuld en daarom blijven alleen deze zichtbaar.

Ik zie geen manier om de max TDP te resetten anders dan weer op moederborden te klikken en 'opnieuw te beginnen'. Ik vermoed dat dit bij alle sliders hetzelfde is.

Link < Hier slider 'Maximaal TDP processor' veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malloot
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29

Malloot

bekijk eens wat anders

Topicstarter
Is dit gezien door mods? Ik vind het op zich vrij belangrijk, want het kan ook zijn dat er maar één product niet meer zichtbaar is doordat een (wie weet belangrijke) eigenschap niet is ingevuld, hoewel dit product daar juist wel aan voldoet.

Een melding dat niet alle producten zichtbaar zijn omdat het bij die producten niet bekend is zou al veel prettiger zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:44

crisp

Devver

Pixelated

Dit probleem kennen we. Er is helaas nog geen manier om een filter weer te 'disablen'. En aangezien dit meer een feature-request is schop ik deze even door naar Mooie Features ;)

Intentionally left blank