Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Game PC build.

Pagina: 1
Acties:

• michaa7
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 24-10-2019
Hallo,

Ik wil graag een pc bouwen en heb hier hulp bij nodig.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen op Ultra settings en eventueel nog wat editen/coderen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1300Euro minder mag altijd meer misschien 100Euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten en geen randapparatuur .

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor: Amd FX-8350 (4Ghz)
Gpu: Geforce GTX 970 4GB
Ram: 16GB kingston
Moederbord: Msi Am3 970 gaming
Intern Geheugen: Het liefst 1TB hdd en dan misschien nog een 120Gb ssd

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Amd of Intel, het maakt mij niet zoveel uit zolang het maar goed werkt.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De nieuwste games op ultra en het liefst 1 of 2 jaar geen dingen vervangen vanwege slechte graphics.
En Led licht.

Ga je overklokken?
Als het kan en geen problemen en meer kosten oplevert dan wel

Ik weet zelf ook niet zo veel van pc's dus graag tips :D
Als ik iets ben vergeten te zeggen zeg het me maar ik ben namelijk nieuw op tweakers.

Mvg,

Micha

• mirno
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 28-09 16:08

mirno

私の名前はMirnoです

Zou voor de i5 4460 kiezen, met b85 of H97 moederbord ipv diue AMD, je moet daar ook nog goed mee opletten dat je wel en moederbord koopt die dat vermogen aan kan wat die 8-core AMD nodig heeft. Intel is btw sneller dus ik zou daarvoor gaan.

8GB RAM is genoeg, zou ik naar 2x4GB doen. Kan je later nog bijzetten indien nodig.
GTX970 goede keuze
Eerst 250GB SSD nemen, later HDD updragen, ben je beter af. Dit zorgt voor snelheid! HDD heb je meer aan voor opslag capactiteit.

我的名字是Mirno

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True