Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

opengl over xforwarding

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• williewonka03
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 26-05-2018
hallo allemaal,

ik heb een opengl programma wat op mijn windows prima werkt. ik wil dit ook testen op linux, compilen is gelukt maar als ik het run krijg ik de volgende error:
code:
1
freeglut (./ProjectDemeter):  ERROR:  Internal error <FBConfig with necessary capabilities not found

ik gebruik xming-mesa op windows en xforwarding over ssh op linux om het resultaat om mijn beeld te toveren (zonder succes dus) google wijst vooral naar dat ik xming-mesa moet hebben (wat ik dus al gebruik) en verder niet veel nuttigs. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 04:23

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• williewonka03
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 26-05-2018
dat noem ik niet echt nuttig? of ja het werkt niet naar een oplossing toe.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:29

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er staan daar toch een paar vragen die je even voor jezelf moet beantwoorden, lijkt me? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 04:23

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

NMe schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:12:
Er staan daar toch een paar vragen die je even voor jezelf moet beantwoorden, lijkt me? :?
En het is wel handig als je die ook even voor ons beantwoordt ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True