Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hard Disk Upgrade, voorkeur voor snelheid & betrouwbaarheid.

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views

• 669966
  • Registratie: april 2015
  • Niet online
Hoi, mijn harde schijven (incl backup) zijn al een lange tijd vol en loop nu dingen extern op te slaan, heb nu maar eens besloten om nieuwe harde schijven te kopen. ik ben opzoek naar het snelst mogelijke lees/schrijf snelheid, 7200rpm en een goede betrouwbaarheid. heb dus gezocht via pricewatch maar zie door de bomen het bos niet meer. graag zou ik hulp willen voor de best mogelijke combinatie, Ik sta open voor raid opstelling. energie verbruik en geluidproductie maakt voor mij niet uit. het gaat mij puur om de snelheid en betrouwbaarheid.

budget?
max ongeveer 700euri

voorkeuren
Minimaal 6TB per totale geheugen voor bestanden (dus 6TB + 6TB(backup).
Minimaal 7200rpm (absoluut niet lager in verband met latency)
128MB cache
Schijf dat voorbeid is op de toekomst

Raid Support
0, 1, 1E, 5, 10.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20:09

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel met Hard Disk Upgrade, voorkeur voor snelheid & betrouwbaarheid.. Na 24u mag je gerust een keer kicken. Slotje.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True