Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

KPN: 4g-klanten verstoken drie keer zoveel data

Pagina: 1
Acties:

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:58
Ook de winst voor aftrek van belastingen en rente daalde, van 624 miljoen naar 603 miljoen. Dat kwam deels doordat KPN iets meer investeerde: 357 miljoen, tegen 337 miljoen een jaar eerder.
Dat klopt niet, want investeeringen hebben geen direct resultaat op de winst. Investeringen worden op de balans bijgeschreven waardoor er geen (directe) impact is op de winst. Vervolgens worden de investeringen over een periode van x jaar afgeschreven, maar als KPN het goed heeft gedaan zullen ze in die periode ook met behulp van die investeringen ook meer winst genereren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 02-09 15:12
Ik weet niet zeker of je daar gelijk in hebt, maar uit voorzorg heb ik de zin verwijderd. Dank!

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:58
Ik weet het wel zeker ;)

Je kan het ook zien als je kijkt naar het cash flow statement bij de kwartaalcijfers: operating cashflow start met de winst en o.a. na het optellen van afschrijvingen kom je uit bij de operating cash flow. Investeringen staan - zoals verwacht - onder investment cash flow omdat deze niet gerelateerd is aan de winst.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True