Hey mensen ik wil graag een nieuwe PC, alleen hopelijk kom ik er uit.
Is het waard om een gtx 970, i7 4790k en z97 te halen, of zal ik het zo laten?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil gaan videobewerken, gamen, youtuben en nog werken met AE en SV
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 1000-1400, maar zo goedkoop mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
16GB ram, gtx 960-970, voeding 450-650watt, dvd, i5 of i7, h97 of z97 moederbord,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Een futureproof PC die lang meegaat
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Geen idee, misschien later?
Ik wil een PC die games aankan en goed kan videobewerken.
Is het waard om een gtx 970, i7 4790k en z97 te halen, of zal ik het zo laten?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil gaan videobewerken, gamen, youtuben en nog werken met AE en SV
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 1000-1400, maar zo goedkoop mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
16GB ram, gtx 960-970, voeding 450-650watt, dvd, i5 of i7, h97 of z97 moederbord,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Een futureproof PC die lang meegaat
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Geen idee, misschien later?
Ik wil een PC die games aankan en goed kan videobewerken.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 209,50 | € 209,50 |
1 | MSI H97 GAMING 3 | € 111,01 | € 111,01 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 217,95 | € 217,95 |
1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 75,- | € 75,- |
1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 77,95 | € 77,95 |
1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 93,95 | € 93,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 108,95 | € 108,95 |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 79,95 | € 79,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 985,82 |